NOD januari 2022 ?

Hallo lieve dames,
Wij zitten nu in de 1e ronde voor ons 2e kindje. Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong voelde, maar de ovulatietesten waren nog gewoon licht. Wel geklust natuurlijk, maar ik blijf nog even door testen. 
Nod is 2 januari ?
Heel veel succes voor iedereen!
Groetjes, Iris
 
 
 
Als ik het afgelopen jaar m’n app even nakijk heb ik steeds een lf van 12/13 dagen. Dat zou betekenen dat 29dec mijn NOD is.. Zou ideaal zijn als ik voor NYE weet of de test positief is, anders kan ik best een wijntje drinken. Wellicht dat ik dan toch maar 31e test, mocht ik dan niet al ongesteld zijn geworden. Herkennen jullie dat, dat tot in den treuren alles na tellen en beredeneren? Gek word ik ervan. De discussie met jezelf wanneer je nu wel of niet mag/moet testen haha.
 
Hey allemaal... Ik heb een vraagje, wellicht dat een van jullie dit ook al eens heeft gehad? Ik maak mezelf gek ermee...
9 dec ben ik ongesteld geworden, normaal met de pil gewoon een cyclus van 28 dagen. Nu in de eerste ronde weet ik mijn cyclus nog niet precies (bij ons zoontje al na 3 weken een positieve test, dus wellicht is mijn cyclus zonder pil korter?). Ik heb vrijdag met mijn man "geklust" en gisteren tijdens het afvegen (sorry voor de details) zag ik wat roze. Zou dit echt al een innesteling kunnen zijn? Zag vandaag mijn cervix-slijm dus weet wel zeker dat dit mijn ovulatie periode is. Vandaad had ik weer een klein beetje roze slijm.. Vandaag ook nog geklust, hopelijk weer meteen de eerste ronde raak..? Weet dat ik niet teveel moet hopen .. weet iemand wanneer ik überhaupt een betrouwbare test kan doen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
@Yolaana Ben erg benieuwd of je vanmorgen nog opnieuw hebt getest ?
@HeHoLetsGo Ja heel herkenbaar. En je bent ineens veel bewuster van je hele lichaam en voelt ineens ook alles lijkt het wel. Ik heb mezelf voorgenomen om nu echt pas ná m'n NOD te testen. (Weet niet of het me gaat lukken, maar dat is nu het idee haha)
@BellaBori Is altijd lastig te zeggen natuurlijk. Cyclus kan eerste maanden na stoppen van de pil sowieso nog wat van slag zijn. Maar uiteraard is er ook zeker een kans dat jullie weer enorm geluk hebben en dat het in de eerste ronde weer meteen raak is. De 'early tests' geven aan dat ze in principe 4 dagen voor je NOD gebruikt kunnen worden. Maar echt betrouwbaar is het natuurlijk pas ná je NOD. Als je je cyclus niet weet zou ik hierbij uitgaan van die 28 dagen in jouw geval. 
 
Ja H P dat is inderdaad lastig te zeggen… Ik probeer zoiezo zo lang mogelijk te wachten. Ik vind het alleen erg dubbel.. Voor mij is het duidelijk dat ik de eisprong heb gehad, maar vraag me af of je ook roze afscheiding kunt verliezen op het moment van bevruchting, voor een innesteling is het misschien wat vroeg..but who knows.. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he haha! We gaan afwachten en ik ga voor iedereen duimen!
 
Hi!
Ik heb mijn NOD 4/5 januari, vlak voor mijn verjaardag. Zou een mooi cadeautje zijn! Ik lees al een aantal maanden mee op het forum omdat ik toch wat onzeker ben en het idee heb dat ik dingen voel die er niet zijn ? met mijn vriend erover praten doe ik hem niet aan en vrienden van ons weten ook niet dat we er al een tijdje mee bezig zijn, daarom vind ik het wel fijn om het hier te kunnen delen ?
Gister en vandaag een smiley gehad en geklust.. op naar een (hopelijk) mooi begin van 2022 voor ons allemaal!
 
Terug
Bovenaan