NOD januari 2022 ?

Wow @Ltls wat een super goed nieuws gefeliciteerd!!! Zelfs al een positieve test voor je NOD dus? ? En geen klachten lees ik in je vorige berichtje? Zo fijn voor je!! ? 
Het lijstje ziet er al een stuk beter uit met deze smiley toegevoegd ?
 
[quote quote=10522049]Wow @Ltls wat een super goed nieuws gefeliciteerd!!! Zelfs al een positieve test voor je NOD dus? ? En geen klachten lees ik in je vorige berichtje? Zo fijn voor je!! ? 
Het lijstje ziet er al een stuk beter uit met deze smiley toegevoegd ?[/quote]Dank jullie wel dames, klachten zijn er wel nu iets met gevoelige borsten en af en toe steekjes. Hopelijk blijft dit zo. Ik hoop echt dat er nog meerdere dames bijkomen, het is jullie ook zo gegund
 
Hoop ook dat er nog meer positieve berichten gaan volgen dames! @BellaBori en @Maria H hebben jullie inmiddels duidelijkheid gekregen? Ben reuze benieuwd! 
Had zelf vandaag flinke 'menstrustiekrampen' en rugpijn. Voelt dus echt of menstruatie er aankomt... Maar lees ook dat die klachten bij zwangerschap kunnen voorkomen, dus alsnog twijfel. Dus als morgen nog niets is wordt het testen... (wordt een slapeloze nacht denk ik ?)
Er zullen nog wel een aantal meer dames gaan testen dit weekend, spannend hoor! ?? Voor iedereen! ?
 
Ik ben gewoon zenuwachtig met jullie mee! 


@H P ik had bij de eerste ook echt krampen alsof ik ongesteld moest worden, had al een positieve test gehad en ging toen paar dagen weg met een vriendin, moest dus m'n mond houden en normaal doen maar die krampen bleven, zo erg dat ik steeds dacht of het wordt een miskraam of ik ga toch nog ongesteld worden. Gelukkig niets van dat allen en zwangerschap mogen uitdragen ;) 
 
Terug
Bovenaan