NOD januari 2022 ?

Waaauw, gefeliciteerd @Ltls! Eindelijk positief nieuws!

Leef ook echt met de anderen mee en hoop op meer positief nieuws de komende dagen!
 
[quote quote=10522062]Hoop ook dat er nog meer positieve berichten gaan volgen dames! @BellaBori en @Maria H hebben jullie inmiddels duidelijkheid gekregen? Ben reuze benieuwd! Had zelf vandaag flinke ‘menstrustiekrampen’ en rugpijn. Voelt dus echt of menstruatie er aankomt… Maar lees ook dat die klachten bij zwangerschap kunnen voorkomen, dus alsnog twijfel. Dus als morgen nog niets is wordt het testen… (wordt een slapeloze nacht denk ik ?) Er zullen nog wel een aantal meer dames gaan testen dit weekend, spannend hoor! ?? Voor iedereen! ?[/quote]

Nou nee eigenlijk niet! Maar ik begin steeds meer een vermoeden te krijgen... dat de LH pieken bij mij niet perse een eisprong betekenen. Klinkt een beetje gek, maar ik heb al eerder in een andere (lange) cyclus ook twee pieken (met twee weken ertussen) gevonden. Deze cyclus is inmiddels ook alweer 40 dagen. 


En het shitste is... ik had dinsdag 'menstruatie' krampen (dacht ik), maar nu begint me het idee te bekruipen dat dat misschien de ovulatie was. Pffff of misschien ook niet en kan het helemaal niet, ik weet het niet. Afwachten maar, ik kan er weinig meer aan doen ?. Maar kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik er weer in ben gestonken ?.


En @HP respect dat je nog niet getest hebt! En zo spannend morgen! ?? Die kwaaltjes zeggen zover ik lees inderdaad helemaal niets, maar snap je gevoel wel hoor ?. Vind het ook spannend voor je! 
 
Hey dames, ik was even een dagje offline ik had het erg druk… ik heb het niet allemaal terug gelezen, wel even gescrolled. Ten eerste, gefeliciteerd ltls! Eindelijk goed nieuws in deze groep! Wat super! ? & H P wat spannend voor je, ik duim voor je hou ons op de hoogte ik ben benieuwd! ???

Even een update van mij… Ik ben gisteren bloed gaan prikken voor de zekerheid en vanmiddag de uitslag gekregen. HCG minder dan 0,1 dus ben niet zwanger geweest. Eerlijk gezegd ben ik niet zo teleurgesteld. Ik vind het eerder fijn dat ik nu zeker weet dat ik niet zwanger ben. Merk toch wel dat ik er de afgelopen week erg veel mee gezeten heb en dat ik mijn lichaam niet begreep. Tenminste dat dacht ik. Kwam gewoon door die stomme test, en die kwaaltjes wat ik heb gehad zal echt liggen aan het stoppen van de pil, dus dat is ook een verklaring. Ik zag toch echt een streepje op de test! Ik ga in de toekomst ook niet meer te vroeg testen. Maar… Het betere nieuws.. ik zie net wat bruine afscheiding, dus wellicht mijn eerste menstruatie doorgebroken? Lets hope? Dat is gelukkig positief??Even een vraagje☺️ betekend dit dan dat ik een cyclus zou hebben van 36 dagen? Mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 9 dec. Maar dat is geen natuurlijke menstruatie geweest vandaar.
 
@bellabori begrijp ik goed dat je pas net gestopt bent met de pil? Want dan is het heel moeilijk om te bepalen wat je cyclus gaat zijn en daarmee dus ook moeilijk wanneer je NOD is. Sommige mensen hebben na het stoppen direct een regelmatige cyclus, maar bij anderen duurt het maanden voor er enige regelmaat in te herkennen is
 
@BellaBori ook al is het niet het gewenste resultaat, je hebt nu wel zekerheid en kunt door. Die onzekerheid doet ontzettend veel met een mens. Let's go voor de volgende ronde!
@H P en en en? Ik zit in spanning te wachten :) 
 
@BellaBori Ben je net gestopt met de pil? Toen ik stopte was m'n eerste cyclus ook 42, daarna was het wel onregelmatig, maar liep wel af. Op volgorde van maanden: 42, 37, 31, 37, 29, 34, 30, 31, 29, 30, 27, 26 en daarna steeds 28 of 29. We waren toen niet bezig voor een kindje, dus zitten geen (chemische) zwangerschappen tussen. Hopelijk kun je een beetje grip krijgen op je cyclus!

@H P spannend! En kan me voorstellen dat dit ook echt heel vervelend is, hopelijk gewoon goed nieuws!

Ik had vannacht gedroomd dat ik een knallende positieve ovulatietest in handen had... :')
 
Terug
Bovenaan