NOD januari 2022 ?

Ik lees al de hele maand stilletjes mee maar wil ook graag bij jullie aansluiten. Mijn nod is 25 januari dus we gaan nu de lange wachtdagen in. Dit is ronde 4 voor een eerste kindje. 
De onzekerheid van wel of niet iets anders voelen en wel of niet voor de nod testen is heel herkenbaar. 
 
Allereerst: Ik duim heel hard voor alle dames hier die op dit moment nog vol spanning zitten te wachten! Mijn NOD is op zijn vroegst op de 18e, maar het zou ook heel goed de 19e kunnen zijn. Wat houden jullie altijd aan? Want ik neem aan dat ik niet de enige ben met een cyclus die niet altijd precies even lang is... Ik zit in elk geval op 8 DPO :D  
 
@LizzieJ welkom, ik heb je toegevoegd! Het zijn altijd inderdaad spannende weken/dagen. Voor jou ook weer veel succes met afwachten! ?
@D-Minkx Voor jou ook welkom! Ik heb je toegevoegd op ~ 19 januari. Ikzelf pak altijd de laatste datum als ik tussen twee twijfel. Maar mijn datum is sowieso altijd +/- omdat hij wat onregelmatig is ?
 
@Basilicum, ik kan me je naam nog herinneren uit 1 van de eerste topics dat ik me had aangemeld hier. Wat naar dat het sindsdien al twee keer mis is gegaan zeg :( Ik zit helaas ook nog altijd hier te hopen dat ik een keer een positieve test in mijn handen mag hebben na 16 rondes.. Dat we maar veel geluk mogen hebben dit jaar!
@Lineline, wat naar dat je geen eisprong hebt gehad en toch al die hormonen hebt. Hopelijk meer geluk in februari! 
@D-Minkx, ik heb het vaaktst een cyclus van 26 dagen dus dat neem ik als uitgangspunt. Soms is het een dagje meer of minder. 
 
@IsaV
dankjewel! Het duurt inderdaad allemaal een stuk langer dan we hadden gehoopt.. voor jou ook erg verdrietig dat het nog niet gelukt is.
laten we hopen dat 2022 voor ons allemaal een vruchtbaar jaar wordt 
 
het ergste van alles vind ik nog wel dat je niet meer blij durft te zijn bij een positieve test. Na de twee miskramen is je eerste gedachte "als het maar goed gaat"
 
@LizzieJ Ik heb net hetzelfde, zit ook in ronde vier voor eerste kindje.. 
Ik deed vandaag een test ( 2 dagen voor nod ) en was negatief dus op naar ronde vijf.. 
Veel succes! 
 
 
@onvervuldewens Ik zou nog niet de hoop opgegeven hoor! Er zijn genoeg voorbeelden dat vrouwen pas een paar dagen of zelfs week ná NOD positief testen. Dus zou echt nog afwachten tot je daadwerkelijk ongesteld bent om de hoop op te geven. ?
 
@HP hey, ik heb echt het gevoel dat ik niet zwanger ben.. 
Heb dezelfde symptomen die ik altijd heb als ik ongesteld ga worden.. 
Zeurderige krampen, lage rugpijn.. 
Dus ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben, al zou ik wel dolgelukkig zijn natuurlijk.. 
 
Terug
Bovenaan