NOD januari 2022 ?

@Basilicum, dank voor je reactie! Achteraf had ik dat ook moeten doen, maar het is nu wel lastig om te wachten gezien ik niet weet of het eventueel nu wel raak is...
Op dit moment denk (en hoop) ik dat het niet langer dan 2 weken gaat duren tot mijn NOD. Voor nu heb ik besloten om dagelijk nog een ovulatietest te doen en om de 3 dagen een zwangerschapstest. Dat geeft me het meeste rust in mijn hoofd. Hopelijk krijg ik binnen die 2 weken een positieve test of word ik weer een keer goed ongesteld...
 
@Basilicum, ja snap ik wel in jouw geval. Lijkt me enorm lastig. Ik denk wel dat ik dan toch heel blij ga zijn aangezien ik het nog nooit heb meegemaakt. een positieve test. Maar wellicht slaat dan ook snel de angst toe dat het mis gaat als het dan eindelijk is gelukt. 
@Yolaana, goed dat je gewoon test hoor als dat je rust geeft. Ik vind ook dat we daar helemaal niet streng voor hoeven te zijn op onszelf. Als je wilt testen, gewoon doen, wil je het niet, dan gewoon niet. Alles is goed zolang jij je er maar goed bij voelt. 
 
[quote quote=10521945]Ohmy!! Gefeliciteerd @Ltls ben super blij voor je, onze eerste smiley ??[/quote]Blijkbaar hopelijk volgens er nog meer zo aan het einde van de maand.

@ MB en hartfeb dank je wel
 
Terug
Bovenaan