NOD januari 2022 ?

[quote quote=10522254]Whaa!!! Ik heb vanmorgen gewoon positief getest! ?? Had het echt niet verwacht, dus hebben na de eerste nog twee andere merken gedaan (had een voorraadje ?) en alle drie gewoon KNAL positief! Kunnen het alsnog niet geloven eigenlijk ? dus zit nu vooral met een hoofd vol ongeloof en verwarring haha. En sorry dat ik jullie zolang in spanning heb gelaten ?[/quote]
Hoe zenuwachtig was je? (of viel het mee ?). Even nieuwsgierig haha ?
 
Wat een goed nieuws @HP! Gefeliciteerd!! ? geniet ervan, en hopelijk blijven de kwaaltjes je een beetje gespaard ?

Lijkt me wel leuk om van elkaar te blijven horen!
 
Bedankt allemaal, super lief! ?
En @Maria H ik had wel slecht geslapen, van toch soort spanning denk ik. Maar met het testen eigenlijk helemaal geen zenuwen omdat ik er dus eigenlijk echt van overtuigd was dat het niets zou opleveren. Maar nu blijkt dus maar weer dat je niet altijd allemaal symptomen perse hoeft te hebben, en dat de 'menstrustiekrampen' ook niets hoeven te betekenen. Blijft dus allemaal maar erg verwarrend, het vrouwelijk lichaam. ?
Ik blijf hier uiteraard meelezen, om ook voor jullie allemaal de topic bij te werken. En uiteraard heel erg duimen voor degene die nog moeten komen deze maand! ???
 
Proficiat allebei ? eindelijk wat goed nieuws! En blijft inderdaad gek dat lichaam. Elk symptoom of geen symptoom, het kan alle richtingen uit he. 
Geniet ervan!
 
 
Terug
Bovenaan