NOD januari 2022 ?

Pfff ik vind echt die dagen tot je nod slopend !!
Moet zeggen heb wel heel veel afscheiding  wat wit achtig en dit herken ik niet van mijn vorige 2 zwangerschappen toen was juist waterig.
Dus ik heb er al een hard hoofd in dat ik ongesteld ga worden een deze dagen.
Zijn er dames die wel dikke witte afscheiding hebben gehad en zwanger bleken te zijn ?
 
Hi dames! Allereerst gefeliciteerd voor de dames zie zwanger zijn!! Geeft toch weer hoop 2 blije smileys ??. Ik zit nu op 7/8 dpo. Aanstaande vrijdag is mijn NOD, luteale fase is 12 dagen bij mij (althans, vorige keer). Ik heb sinds zaterdag avond pijn in m’n borsten. Alsof ze een beetje beurs zijn en gevoelige tepels.. Iemand dit gehad? Ik heb het normaal nooit tussen m’n eisprong en menstruatie. Alleen rond m’n ovulatie. Zou ik zwanger kunnen zijn? Iemand ervaring?
 
@Bellie - Ik heb nu ook wat gevoelige borsten (10dpo) maar heb dit wel vaker in de week voor mijn menstruatie.
Verder merk ik dat ik de afgelopen dagen af en toe wat steekjes had in schaamstreek. En meer witte afscheiding. Volgens mij heb ik dat eerder ook gehad dus kan niet perse zeggen dat dat een zwangerschapssymtoom is.
Ik probeer mn lichaam niet teveel te analyseren. De keren dat ik van alles denk te voelen ben ik vaak juist niet zwanger. Afwachten maar.. zaterdag kan ik testen 
 
Hi meiden. Zou graag met jullie mee schrijven.. in juli een miskraam gehad en inmiddels nu ook al een jaar verder met proberen.. NOD is 22 januari en zit nu 9dpo. Pffff ik trek die wachtweken zo slecht.. jullie ook? 
 
LilaX - verdrietig van je miskraam.. We lopen aardig gelijk. Mijn NOD is ook 22januari. Al weet ik door de ovutesten dat ik mn ei op vrijdag heb gehad. 
Ik heb het afgelopen jaar twee miskramen gehad en onderstussen dus ook al langer dan een jaar bezig. Ik merk dat ik het wachten steeds slechter trek. Heb jij dat ook? 
 
Succes met wachten! 
Ik had me zo voorgenomen niet vroeg te testen maar mn wilskracht begint wel een beetje af te nemen haha
 
@Basilicum ik herken je naam nog van vorige topics. Wat naar en vervelend dat jij ook miskramen hebt gehad.. hopelijk hebben we snel weer goed nieuws. Ja ik trek het ook slecht. Ik heb vanmorgen getest en natuurlijk negatief op 9dpo... dan denk ik jemig waarom doe ik dat ook weer. Ik hoop dat ik rustig kan wachten tot vrijdag maar ik betwijfel het hahaha. 
 
Wahaha! Letterlijk dat denk ik dus iedere maand. 
"ik moet dit niet doen' --> scheur verpakking open --> ik moet dit niet doen --> doe de test --> negatief --> zie je! waarom doe ik dit.
 
 
 
Terug
Bovenaan