NOD januari 2022 ?

[quote quote=10522302]Bedankt allemaal, super lief! ? En @Maria H ik had wel slecht geslapen, van toch soort spanning denk ik. Maar met het testen eigenlijk helemaal geen zenuwen omdat ik er dus eigenlijk echt van overtuigd was dat het niets zou opleveren. Maar nu blijkt dus maar weer dat je niet altijd allemaal symptomen perse hoeft te hebben, en dat de ‘menstrustiekrampen’ ook niets hoeven te betekenen. Blijft dus allemaal maar erg verwarrend, het vrouwelijk lichaam. ? Ik blijf hier uiteraard meelezen, om ook voor jullie allemaal de topic bij te werken. En uiteraard heel erg duimen voor degene die nog moeten komen deze maand! ???[/quote]
Nou dat blijkt maar weer inderdaad @H P! Jullie goede nieuws bied weer hoop voor de volgende ronde ? En natuurlijk sowieso succes voor alle dames die nog in spanning zitten! 
 
Oh PS mijn menstruatie is doorgekomen vandaag. Was dus 'gewoon' wat dagen later. Zou leuk zijn als dit de laatste ? is die je hoeft toe te voegen aan de januari lijst. ?
 
@Maria H Balen zeg ?. Wel 'fijn' dat je nu wel duidelijkheid hebt. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde! ?
 
@H P proficiat!! Wat top!! Hopelijk blijven de kwaaltjes je bespaard. Geniet van je zwangerschap dat alles goed mag gaan verlopen! Heel leuk! ??
 
@ H P wat een super nieuws van harte gefeliciteerd, ? zoals je bij het starten van het topic schreef hopelijk een knallende begin van 2022, dat zal het voor jullie zeker zijn. Nu op naar nog meer positieve berichten ?
 
Terug
Bovenaan