NOD januari 2022 ?

Ik merk dat ik af en toe een beetje duizelig ben en dat had ik ook bij de zwangerschap van de eerste miskraam. Word daar wel nerveus door merk ik.. 
 
@Basilicum ohhh vreselijk hè. Je wil zo graag die controle. Het lijken wel maanden te duren die twee weken wachten. Oh spannend zeg. Ik voel helemaal niks.. alleen gespannen en pijnlijke borsten maar heb ik altijd en had ik ook toen ik zwanger was dus dat zegt helaas niks. Wanneer wil jij gaan testen?
 
@Basilicum ja wat lastig zeg, dit had ik afgelopen week ook, alleen toen bleek ik een positieve test in mijn handen te hebben. Ik was zo verbaasd en zo verrasd dit had ik niet verwacht. Maar zo lastig om te wachten en zo teleurgesteld dat je kan zijn als de testen weer negatief zijn. Hopelijk heb je snel een positieve test. 
 
@LilaX ik was van plan om zaterdag te testen.. weet niet of dat lukt. 

Ik ben ook bang dat, stel je test eerder en er komt een +  maar je wordt daarna toch ongesteld dat je nog verdrietiger bent. Dan liever pas zaterdag de teleurstelling. Of meteen al het slechte nieuws en dan weer een maand die 'verspild' is. Tis alemaal nog moeilijker als  je miskraam/miskramen hebt meegemaakt, denk ik. 
Wanneer wil jij/jullie testen?
Testen jullie vaker voor NOD? En is die uitslag dan betrouwbaar?
 
 
@Basilicum klopt.. heb nu al twee keer gehad dat ik een streep had en daarna toch ongesteld werd. Dat is echt niet leuk idd. Hopelijk hou je het vol tot zaterdag. Ik ga het ook proberen!!! Ik test altijd voor NOD maar dat komt ook omdat ik thuis moet werken dus afleiding is zo ver te zoeken...... heb geen haast met opstaan ofzo dus ik vind het daardoor nog lastiger om me in te houden.
 
Ik snap echt precies wat jullie bedoelen. Ik had gisteren ook weer een tuurstreepje.. Ik check nu om de 2-3 dagen omdat ik niet weet wanneer ik mijn NOD kan verwachten. Vanochtend wel extra getest vanwege het tuurstreepje van gisteren en nu is die weer wit.. Heb de test na 10 minuten weggegooid. Streepjes die ontstaan na die tijd maken me echt gek.
Ondertussen heb ik ook een hoop symptomen (opgeblazen gevoel, mn reukvermogen is vergroot, misselijk, duizelig en hoofdpijn), maar ben bang dat ik gewoon ziekig ben, of dat het gewoon weer mis gaat mocht het wel wat zijn..
 
Ik heb vandaag zo'n baaldag (11dpo) Heb echt zo'n voorgevoel dat ik ongesteld ga worden. Gister iemand in mn omgeving die vertelde dat de ongepland zwanger is. Ik ben er behoorlijk verdrietig door. 
Hoe kan het dat het bij anderen zomaar gebeurd en wij al meer dan een jaar bezig zijn.
Sorry voor mijn klaagbericht. Zolang er nog geen bloed is is er hoop maar ik heb er eigenlijk wel slecht gevoel bij. Mehh
 
Oh dat is echt heel vervelend Basilicum... Ik had iets soortgelijks vorige week en ben er echt een dag ziek van geweest. Ik voelde me ook meteen zo'n slecht mens vanwege die jaloerse gevoelens, terwijl die gevoelens gewoon echt zijn, en er eigenlijk best mogen zijn... 
 
Terug
Bovenaan