NOD januari 2022 ?

@ltst jij had toch ook geen klachten van zwanger zijn? Ik zit nu 2 dagen voor mijn nod ik voel niks zo raar normaal altijd krampen en mijn borsten super pijnlijk. En nu niks?
 
@Basilicum, ik had dat gisteren. Blue monday dus helemaal niet gek! Ik snap ook niet hoe het soms per ongeluk kan gaan hoor bij mensen, hoe dan?! Terwijl sommige zo hun best moeten doen. Heel erg vervelend vind ik dat ook. 
Ik hoop dat je alsnog blij verrasst mag worden deze maand.
@Yolaana, zo herkenbaar. Wij kregen ook weer een aankondiging deze week van een stel wat zwanger is. Ik kan er niet meer blij om zijn, dat vind ik best wel erg ook dat ik zo denk. Maarja, zeker als het bij andere zo gemakkelijk gaat denk ik wel eens, je zou eens moeten weten! Dat is niet altijd zo simpel. 
@hartjefeb, ik heb ook eigenlijk altijd zere borsten en klachten. Heb dat nu 2x niet gehad maar allebei de keren niet raak. Dus het zegt vaak niks. Maar hopelijk voor jou deze keer wel :) Ga je alvast testen?
 
Ik twijfel enorm om te gaan testen dan doe ik het morgenochtend of ik wacht morgen nog af en dan test ik donderdagochtend? Ik ben ook gewoon bang voor teleurgesteld te worden. Dus ben erg in twijfel!!
 
[quote quote=10523259]Oh dat is echt heel vervelend Basilicum… Ik had iets soortgelijks vorige week en ben er echt een dag ziek van geweest. Ik voelde me ook meteen zo’n slecht mens vanwege die jaloerse gevoelens, terwijl die gevoelens gewoon echt zijn, en er eigenlijk best mogen zijn…[/quote]
Dat klopt helemaal, bij mijn vorige zwangerschap had ik super zere borsten. Vandaag nogmaals getest en het is echt waar, ook nog steeds geen klachten. Alleen af en toe last van mijn onderug, misschien komen ze nog. De laatste dagen heb ik wel last van af en toe steekjes, maar niet extreem.
 
Ik herken dat ook wel hoor bij mijn 1e zwangerschap  wist ik gewoon dat ik zwanger was  en had ik echt al klachten.  En bij mijn 2e helemaal niks  pas een paar weken verder begon dat .
?
 
@Basilicum ohhh begrijpelijk. Nu 10 dpo en ik heb er ook geen vertrouwen in. Ik voel me ook helemaal niet anders. Pffffff klaag klaag. Ik hoop dat ik me morgen beter voel. Hopelijk voel je je ook wat beter..
 
Ik leef enorm met jullie mee dames, wat een stressvolle dagen zijn dat toch altijd. En zodra je dan ook nog eens diverse aankondigingen om je heen hoort is dat alleen maar heftiger.

De symptomen zeggen ook echt helemaal niets. Wat @ltls ook zegt, ik heb nogsteeds nergens last van. Af en toe wat 'menstrustiekrampen' maar meer ook niet. Dus ik kan het zelf ook nogsteeds niet geloven, pas zodra de echo positief is kan ik denk ik echt blij zijn (en daar moet ik nog 4 weken op wachten).

Hoe moeilijk het ook is, ik zou toch wel echt adviseren om pas op de dag van je NOD te testen. Want je HCG is dan sowieso hoger, maar ook eventuele teleurstelling dat je toch ongesteld wordt daarna voorkom je wel grotendeels.

Veel sterkte met afwachten allemaal! ♥️
 
@HP slim dat je dat zegt ik wacht zeker tot mijn nod dat is donderdag?afwachten meer kunnen we niet doen.
Hou jullie op.de hoogte?
 
Terug
Bovenaan