NOD januari 2023

Hallo lieve dames, 
Ik ben nieuw hier. 
Mijn NOD is 5-1.
Wat duurt een week dan lang. 
Ik twijfel of ik een early zwangerschapstest ga doen of wacht tot NOD. 
Heeft iemand van jullie ook die twijfel?

@ Keira ik duim voor je dat het deze cyclus wel gaat lukken! 


 
Dat wachten altijd vind ik echt vreselijk. Elke maand voel ik wel iets dat ik vorige maanden niet heb gevoeld en ben ik overtuigd dat ik zwanger ben.
Sinds gisteren heb ik af en toe last van wat steken in mijn zij/lies en had vandaag ook lage rugpijn. Kan natuurlijk evengoed wijzen op menstruatie die gaat komen... 
Mamma croco, mijn cyclus is meestal tussen 23-26 dagen, dus ook wat kort. Ik heb een tijdje ovulatietesten gebruikt en mijn luteale fase ligt meestal maar rond 10 dagen. 
ik heb me er lang zorgen over gemaakt maar heb het nu wat proberen los te laten. 
 
Sarac , heel herkenbaar! 
Hopelijk gaat die niet komen!! 
& Het lastige is dat wat pijnlijke &/of gezwollen borsten betreft je gewoon niet weet of het nou een zwangerschapsymtoom is of dat het komt door een naderende menstruatie. 
Lastig te onderscheiden. 



 
 
Keira wel balen maar super mooie cyclus hoor! Welkom voor iedereen wat veel bij te lezen Hihi !
 
Klavertjes ik ga helemaal stuk om jou maar vandaag is het gelukt hoor! Wie weettttt 
Noenoe morgen of vrijdag ook nog ff je best doen hahaaha
 
 
 
En voor de meiden die kunnen testen met een Early zaterdag gewoon doen!! Mocht het negatief zijn kan je het tenminste weg drinken met een wijntje ??‍♀️ 
 
Ha MiniMin, als de test dan positief is , dan is dat een mooie afsluiter voor dit jaar en een prachtig begin voor het nieuwe jaar.

Zijn er dames die zaterdag een test gaan doen?
 
Momenteel denk ik wel dat ik zaterdag ga testen... als mijn menstruatie er tegen dan niet is. Zoals Minimin zegt, dan weet ik het gewoon, als het negatief is kan ik het hopelijk uit mijn hoofd zetten en gewoon lekker wat wijn drinken. 
 
Goed bezig Minimum!
Ik heb net gesport en het eerste wat ik daarna deed was na de wc rennen om te kijken of er al wat op gang was. Ik voel mezelf zo hopeloos en hilarisch tegelijk.✌️
Ik ga sowieso zaterdag testen. Maar twijfel of ik toch morgen niet al moet testen. Dan heb ik iets meer tijd om te verwerken. We moeten zaterdag om 16:00 bij vrienden zijn dus als hij positief is moet ik nog een plan de campagne verzinnen want die denken dat ik gewoon mee drink en in de ochtend komt mijn vader klussen.
En anders gaat er inderdaad echt een fles wijn in zondag.. ??
 
Terug
Bovenaan