NOD januari 2023

Klavertjes ja echt.. gisterenavond wel seks gehad maar dat is veel te vroeg qua bevruchting lol 
 Moet er vrijdag/ zaterdag nog van komen.
 
Wat vervelend Danielle! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! ?
Oh jongens ik heb steeds vlagen van misselijkheid en beetje druk op de borst. Steeds in de middag. Ik ben echt totaal niet het type wat snel misselijk is dus mijn hoofd maakt echt overuren. Ook nog geen bloed darmen zijn wel iets van slag maar ontlasting enzo is prima. Dus geloof niet dat het daar van kan zijn.... Ik had gezworen niet meer voor NOD te testen maar nu met oudjaar toch aan de twijfel om of morgen of zaterdag een testje te wagen? Help haha
 
@klavertjes probeer niet teveel symptomen te zien, maar dat vind ik wel lastig? Ik heb ook last van vlagen met misselijkheid, rommelende buik, darmen die niet goed werken en heel moe. Dus ik denk dat ik maar ff ga testen als het morgen nog niet begint. Volgens mijn app zou ik morgen mijn NOD hebben, maar ik ben niet helemaal regelmatig dus het zou ook zondag kunnen zijn. Misschien dat ik zaterdag een testje waag als er niks komt. Heb jij zondag je NOD? 
 
Hallo mama croco trouwens!
Danielle ik snap het helemaal dat je die onzekerheid hebt over wat er  aan de hand is. Gelukkig wel goede uitslagen. 
Klavertjes en Stabij, die symptomen zijn gekmakend! Is ook moeilijk om dan niet te testen.  Klavertjes Lol ik kan je geen advies geven. Ja doen ! Haha als je er goed bij voelt en anders zo lang mogelijk uitstellen als dat lukt. 
 
Ohh spannend dames! Leef met jullie mee.
Hier 3e dag boost medicatie. Hoop morgen meer verandering in slijmvlies te zien, het voelt wel alsof het aan het veranderen is, maar nog niet zoals in oktober.
Verder strontmoe, alsof ik al zwanger ben, maarja dat kan dus helemaal niet haha. En snachts snel last van warmte. Achja, bijwerkingen voor het goede doel. Ik ben er vandaag mentaal wel weer wat rustiger onder, maar het blijft op en af gaan.
 
Stabij wij zitten in het zelfde schuitje..? mijn nod is maandag.
Ik heb afgelopen 10 maanden alle schijnsymptomen wel gehad dacht ik. Inclusief overtuiging van zwangerschap. Maar dit is dus wéér anders en dat icm dat ik dus echt nooit nooit nooit misselijk ben. Voelt wel heel gek en vreemd.
Ik ga toch proberen te wachten tot zaterdagochtend. Mocht er dan nog geen spotting zijn. Ik vind oudejaarsavond wel leuk voor een positieve test.?
 
Oeh Klavertjes en Stabij, ik ben benieuwd of jullie symptomen ook echt voorbodes zijn van een zwangerschap! Laat het weten als jullie getest hebben? 
Unwritten, ik heb een paar pagina's terug gelezen, dus niet 100% op de hoogte, maar ook al zijn bijwerkingen 'voor het goede doel', dan nog snap ik wel dat ze ook gewoon k*'t zijn..
 
Mijn luteale fase is altijd kort, 12 dagen ongeveer. Nu op dag 7 en ik heb echt zo'n buikpijn, echt menstruatiekrampen. Inclusief rugpijn. Echt niet top. Bij ons eerste kindje had ik dat ook, en bleek het de innesteling te zijn, maar nu is het wel zo'n zeurende pijn, dat ik eigenlijk bang ben dat ik gewoon super vroeg ongesteld word.
Iemand anders ook korte cyclussen? Ik had nu een positieve ovulatietest op dag 12 en verwacht dus een cyclus van 25 dagen..
 
Terug
Bovenaan