NOD januari 2023

Ooh meiden hopelijk hebbe  jullie alledrie meer geluk aan eind van deze week. Het blijft ook allemaal gok.
@Jorie van die testen heb ik ook al eens gehoord dat je daar niet op af moet gegaan. Maarja als ze meten wat ze meten hoezo zou het dan niet werken? Heel irritant. Dan weet ik ook helemaal niet meer waarop te varen. En om dan maar alle weken 3-4 keer seks te hebben  pffff
 
Noenoe je hebt gelijk. Misschien moet ik het niet mooier maken dan het is... Maar ik ga er voor het gemak maar vanuit dat ik vandaag gewoon mijn menstruatie mag ontvangen.
Ik heb nu een klein beetje spotting en wat krampen maar nog geen echte menstruatie. Al heb ik wel veel meer normale doorzichtig/wittige geurloze afscheiding dan normaal dat valt wel op. 
Heb jij het dit weekend nog gezellig gemaakt?  Wat je hierboven zegt ik vind het sowieso best wel een opgave afentoe. Ik heb ook al niet het hoogste libido.. ?
Wat jammer Mamma Croco ❤️ op naar een mooie volgende ronde!
 
Jorie, bedankt om je info te delen, ben ik toch terug wat gerustgesteld. Iedere maand dat het weer op niets uitdraait ga ik precies op zoek naar redenen waarom het niet lukt...
 
Sarac herkenbaar hoor. Ik heb ook een rare cyclus en probeer me dus vast te houden aan ov testen lol  
Heb zaterdag en zondag seks gehad Klavertjes maar heb nog steeds geen positieve test pff. .mijn libido is ook niet geweldig. Maar zal deze week nog wel moeten haha. Erg ook. Hopelijk met meer seks ook meer zin? De boel weer activeren zeg maar. 
 
Noenoe, hopelijk heb je snel een duidelijk positieve ovulatietest! 
Ik ben wel blij dat het bij jullie ook soms van moeten is om seks te hebben en dat het soms echt voelt als een verplichting. Wij proberen in de vruchtbare periode om de dag seks te hebben maar het is soms echt een opgave. 
Het idee dat een kindje maken een romantisch iets is heb ik al lang achter me gelaten.
Zijn er hier die ervaring hebben met acupunctuur en zwangerschapswens? 
 
Hier geen ervaring. Lastig als de testen zo lang negatief blijven. 
Ik heb inderdaad wel altijd het idee dat het activeert paar keer achter elkaar seks hebben. Alleen tussen de vruchtbare periode en de menstruatie gebeurd hier altijd weinig. Dan moet ik weer opladen..?
 
@noenoe: ik snap je helemaal. Het is ook fijn te weten wanneer je mag stoppen met de verplichte nummers.. haha;) volgens mij is het allerbelangrijkste dat je doet wat goed voelt! Het is ook zo lastig los laten omdat je het zo mega graag wil. 

@sarac: haha inderdaad.. romantiek, wat is dat.. 
Ik heb nu 5 keer met ovulatietesten gedaan dus het kan denk ik ook geen kwaad om het eens zonder te doen. 
Hebben jullie een soort 'beste tips' om de moed er in te houden wanneer het weer eens niet is gelukt? 
 
 
Terug
Bovenaan