NOD januari 2023

Lief dat je het vraagt. Ik had maandag een iets duidelijkere test dan in het weekend. Daarna niet meer getest en dat vind ik best knap van mezelf ?. Dit weekend 'mag' ik nog een keer testen van mezelf. Ik voel me veel rustiger dan de vorige keer. Ik weet niet of dat komt omdat ik nu niet te hard van stapel wil lopen of omdat het echt anders voelt. Ga proberen of we rond 7 weken mogen komen voor een echo. Denk dat ik het pas echt kan geloven als ik het dan met eigen ogen kan zien. Ik lijk al een beetje misselijk te worden. Dat is zeer herkenbaar van mijn eerste zwangerschap maar bij de miskraam had ik het niet. Ik duim dus maar dat dan een goed teken is. Verder geen hele duidelijke symptomen. 
 
Ik heb geen idee want ik heb precies een maand geleden een miskraam gehad en weet mijn cyclus dus niet. Ik dacht te voelen dat ik ongesteld ging worden vrijdag. Toen dat dit weekend nog niet kwam heb ik getest met de test van de action. 
 
Fijn ZazouTwee! Dat je er nu wat rustiger in kan staan en ook goed dat je even niet test denk ik ook (en ook knap ja haha). Ben benieuwd dat naar je test in het weekend. Maar positief is positief denk ik dan.  En waarschijnlijk ben je dan al voorbij je NOD ook. Zou fijn zijn als je een wat vroegere echo zou kunnen krijgen!
 
Ik heb het idee dat die vroege testen helemaal niet duidelijker zijn dan de gewone Zeeuwsmeisje dus ik heb besloten alleen nog maar de gewone te halen. Ik heb een foto gemaakt van de test van maandag maar kreeg hem niet geüpload. Misschien doe ik nog een poging. 
Ik denk ook dat ik voorbij NOD ben NoeNoe. Ik denk dat ik 7 of 8 Jan mijn ovulatie had en dat weekend hebben we ook seks gehad. Dus volgens mijn eigen berekeningen zal het rond 4 1/2 week zijn ofzo? Laat het wel weten als ik weer getest heb!
 
[quote quote=10602327][/quote]
Ja hoor, duidelijk genoeg!
Ik gebruikte bij ons eerste kindje de early en gewone naast elkaar en de early was inderdaad vaak veel lichter.
 
Terug
Bovenaan