NOD januari 2023

Ik heb het op alle mogelijke manieren  geprobeerd, heb die foto omgezet naar een jpg (linkje) maar als ik hem wil plaatsen staat er: reactie succesvol geplaatst, maar vervolgens staat er niks ... 
 
Ik zou ook even wachten voor je NOD. Lijkt mij erg onzeker zo ver vantevoren. Je wilt jezelf ook een beetje beschermen hoe moeilijk ook! ❤️
 
Ik ben even een paar weekjes weg geweest. Ik merk dat ik het zo langzamerhand echt wel heel naar begin te vinden, die negatieve testen keer op keer. En dan haak ik ook een beetje af in motivatie, totdat de ovulatie weer is geweest en dan krijg ik weer hoop. Herkenbaar? 
Ik zag dus wel in de 17 pagina's die ik heb bijgelezen dat er al 4 positieve tests waren deze maand! Wauw, wat goed! 
Is er nog een bijgewerkt lijstje van wie er deze week een NOD heeft? Dan ga ik mee duimen! 
 
 
Oh ik ben wel eens benieuwd nog naar jullie ervaringen met verschillende merken testen.
Ik heb tot nu toe ovulatie- en zwangerschapstesten gebruikt van Clearblue, Action en Sensitest. Mijn ervaringen:
 
- ovulatietest Clearblue: geeft echt per héél laat een smiley, veel later dan de testen van de action
- ovulatietest Action: werkt perfect. Tot nu toe echt mijn favoriet
 
- zwangerschapstest early Action: niet de moeite waard. Bij mijn vorige zwangerschap deze gebruikt naast de 'gewone' Action-test en toen bleef de lijn van de early zelfs lichter
- zwangerschapstest Action: prima test!
- zwangerschapstest Sensitest: oke, vandaag pas voor het eerst gebruikt, maar ik vind ze 1) super klein en 2) er lijken voorgedrukte lijntjes op te staan en dat vind ik onhandig.
 
Hej Mammcroco ja herkenbaar. Ik heb dat ook meestal als mijn menstruatie er is en dan inderdaad zeker de eerste week in periode voor ovulatie. Dan ben ik ook wat minder aanwezig. 
Ik ben eigenlijk van het lijst maar heb het opgegeven, het is makkelijker om zelf te reageren/ quoten en je eigen gegevens erbij te doen/ te updaten, dan dat ik dat moet doen. Het verspringt bij mij de hele tijd weer namelijk. 
 
Terug
Bovenaan