NOD januari 2023

De test is al vrij duidelijk, wat gaaf zo direct na de miskraam. Spannend maar ook zo gaaf dat het direct weer gelukt is.
Heb je verder ook nog symptomen waaraan je kan merken dat je zwanger bent?
 
Ik ben 9 of 10 dpo vandaag en ben sinds 2 dagen wat misselijk en wat lage rugpijn. Ik moet mij inhouden om niet te testen. Op welke dpo denk jij dat je zat toen je de eerste positieve test had? 
 
Ik denk 12 of 13 dpo. Maar dat is dus een gokje. Ik denk dat ik een vrij late innesteling heb gehad en dat ik die heb gevoeld en heb verward met menstruatiekrampen? Nog niet veel symptomen momenteel. Beetje weeiig en misschien iets sterkere reuk? Een van de redenen dat ik ging testen is dat ik iets voelde wat op een toeschietreflex leek. Ik wist zelf niet dat dat een zwangerschapssymptoon kon zijn maar later las ik het ook bij iemand anders. 


Moeilijk hè? Om niet te testen. Ik heb me nu voorgenomen dat het dit weekend weer 'mag'. Misschien lukt het jou ook om vol te houden tot dan? Dan heb je tenminste ook echt iets aan de uitslag die je te zien krijgt! Ik snap je twijfel wel hoor. Ik testte de vorige keer op cyclus dag 23 al licht positief  maar ik werd alleen maar onzeker door dat vage streepje. 
 
Ik vind het wel veel ja. Geen stolsels nog maar wel helderrood bloed. Als ik nou maar niet getest had, dan had ik nu gedacht: ah mooi ik ben ongesteld. Mijn cyclus is weer goed op gang ?
 
ahh echt klote voor je zazou.
Hier erg veel lage rugpijn dus denk dat mijn menstruatie eraan komt. Zie wat licht roze bloed met wat slijm bij afvegen. Dus denk dat ik door ga naar de volgende ronde. Maar ik heb wel die instelling die jij hebt. Na mijn miskraam is mijn cyclus mooi op gang en nu weer proberen de volgende rondes. Ga straks ook weer letrozole slikken zodat ik mijn cyclus iets regelmatiger is. 
Dikke knuffel voor jou!
 
Terug
Bovenaan