NOD januari 2023


Hi meiden, ik heb vanochtend heel licht positief getest (2 kdv voor €5,-). Alleen op de clearblue digitaal early staat 'niet zwanger' heeft iemand deze ervaring? Gister nog omowit op deze kdv test. 


ben ik zwanger en is het te vroeg voor die clearblue? Of is het een foute test? 
 
Hi, dat klinkt al goed. Ik zou nog even wachten tot je nod, zelf vind ik alles voor de nod twijfelachtig, maar als je zwanger bent zou hij de komende dagen moeten oplopen en heb je ook wat meer zekerheid. 
Zelf nooit voor nod getest, maar met 1 dag overtijd knal positief! 
Spannend! 
 
[quote quote=10601962]Hi meiden, ik heb vanochtend heel licht positief getest (2 kdv voor €5,-). Alleen op de clearblue digitaal early staat ‘niet zwanger’ heeft iemand deze ervaring? Gister nog omowit op deze kdv test. ben ik zwanger en is het te vroeg voor die clearblue? Of is het een foute test?[/quote]
 
 
Juliatje is die clearblue early voor 6 of 4 dagen eerder? Je bent nu 9 dpo? Wanneer is je NOD ook alweer? 
Het blijft ook lastig zover voor NOD. misschien nog te weinig Hcg om de detecteren. 
 
[quote quote=10601976]Juliatje is die clearblue early voor 6 of 4 dagen eerder? Je bent nu 9 dpo? Wanneer is je NOD ook alweer? Het blijft ook lastig zover voor NOD. misschien nog te weinig Hcg om de detecteren.[/quote]
Was een clearly 6 days early! Dus denk dat die Kruidvat test gewoon fout was.. zal ff kijken of ik een foto in kan voegen 
 
Ik zou eigenlijk meer vertrouwen hebben in Kruidvat dat die early van Cb zo vroeg. Maar weet ook niet. Ik zie geen foto. Een link kan je er gewoon inplakken toch, in het tekstveld. 
 
Terug
Bovenaan