NOD januari 2023

Hallo allemaal!
Ik wil ook graag aansluiten, als dat ok is? Zie dat er al een aantal mensen zijn die elkaar al wat kennen, maar ook wat nieuwe mensen, leuk! 
Wij hebben al een kindje, van 2. Toen was ik best actief hier: uiteindelijk een app-groepje overgehouden met vrouwen die in dezelfde tijd probeerden zwanger te worden, èn een groepje vrouwen die dezelfde datum uitgerekend waren. Heel waardevol; ik spreek ze nog steeds! 
Zijn nu bezig in ronde 4 voor de tweede. Eerste was met 3 rondes raak, dus ondanks dat 4 rondes nog heeeeeel weinig is (I know) voelde het toch stom om over die 3 maanden heen te zijn. Ach, we gaan er voor! NOD 3 januari.
En al een positieve test lees ik! @kleinwonder, gefeliciteerd!  
NOD Januari ♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 24 december – 1 januari Kleinwonder1 Januari Danieleeeex
2 Januari  Klavertjes 
3 janauri mamma croco
4 Januari Sarac
10 Januari Minimin, Unwritten(?)
11 Januari Magzie
14 Januari Noenoe 
22 Januari Nici————————————————–☆ Zwanger ○ Ongesteld
 
Hi dames, ik ben niet zo'n actieve deelnemer op dit forum, maar ik merk dat ik soms behoefte heb aan gesprekken met dames die ik niet ken en in hetzelfde schuitje zitten. En heb jullie hulp/support nodig. Mijn cyclus is zo onregelmatig. Ronde 1 duurde 27 dagen, ronde 2 18 dagen (of 20, want dag 1 & 2 van de 5-daagse menstruatie was meer spotting) en nu zit ik op dag 38. Sinds ronde 2 gebruik ik ovulatietesten. Vorige ronde gevonden, maar helaas niet gelukt. Deze ronde m'n ovulatie (nog) niet gevonden, maar heb niet structureel getest met de roze clearblue ovulatietesten). Ik heb op 21 december een digitale clearblue zwangerschapstest gedaan, maar helaas: niet zwanger. Wat denken jullie? Kan het zijn dat m'n ovulatie nog komt, word ik niet ongesteld omdat ik geen ovulatie heb gehad of heb ik te vroeg een zwangerschapstest gedaan? Ik snap dat zo'n zwangerschapstest me meer zekerheid kan geven, dan weet ik waar ik aantoe ben, maar ik durf niet zo goed... Ik kan die teleurstelling niet zo goed aan, dus ik ben m'n menstruatie aan het afwachten, maar die komt maar niet. Langste cyclus voor m'n 1e kindje was 38 dagen..
 
Ik doe mee voor januari! Vandaag ongesteld geworden, maar zag t gister al aankomen toen m'n temperatuur was gedaald naar de temperatuur voor m'n eisprong. Positieve is dat ik een keurige cyclus heb van 29 dagen met op dag 15 m'n eisprong.
Op naar ronde 6! NOD 27 januari
 
@michellevdm: ben je net gestopte met de pil? Want dan kan t even duren voordat je een regelmatige cyclus hebt.
 
Balen Keira! Maar mooie cijfers idd. Dat is wel fijn. Nieuw jaar, nieuwe kansen. 
Michelle dat zou mijn vraag ook zijn. Als je net gestopt bent met de pil is dit heel normaal en kan nog wel even aanhouden.
 
Balen Keira! Wel een mooie cyclus!
Ik ben inderdaad net gestopt met de pil. Volgens mij eind september of begin oktober. Ik slik de pil pas weer een jaartje, dus hoopte gauw ontpild te zijn, jammer!
 
Wat balen Keira, maar fijn van de goede cyclus. Dan maak je stappen!

Ik vind toch dat we er net zo een succesvolle maand van moeten maken als afgelopen december. 
Noenoe/Minimin dat wordt toch wat kaarsjes aansteken haha, internetkabel eruit trekken en tv ook spontaan kapot.. dan moeten jullie wel tijd voor elkaar maken! :) 
Stabij hoe gaat het bij jou ? Spannende dagen!
 
Afgelopen dinsdag (10dpo) bloedgeprikt. Progestronwaarden zijn goed en een bevestiging dat er een eisprong heeft plaatsgevonden. Het bloedverlies houdt nu nog steeds stand. Startte bij 2 dpo en zit nu op 12dpo. Maar blijkbaar is mijn baarmoederslijmvlies nog intact. Ik word er zo onzeker van. De fertiliteitsarts weet ook niet waar die bloeding vandaan komt.
 
Terug
Bovenaan