NOD januari 2024

Hoi allemaal,

Ik lees af en toe met jullie mee. Zo spannend voor iedereen.
Ik "hoor niet bij jullie" forum onderwerp, want ik ben 13 weken zwanger. Maar jullie lijken het enige topic dat echt actief is.
Wij zijn al 13 dagen in afwachting van de nipt test, duurt zo lang. Uislag zou er binnen 10 dagen zijn. Verloskundige vond t ook lang duren. Heeft het gecheckt, maar ze zijn het nog analyseren. Ben heel bang dat het niet goed is doordat het zo lang duurt.

Ik duim voor jullie voor een positieve test.
 
Hoi allemaal,

Ik lees af en toe met jullie mee. Zo spannend voor iedereen.
Ik "hoor niet bij jullie" forum onderwerp, want ik ben 13 weken zwanger. Maar jullie lijken het enige topic dat echt actief is.
Wij zijn al 13 dagen in afwachting van de nipt test, duurt zo lang. Uislag zou er binnen 10 dagen zijn. Verloskundige vond t ook lang duren. Heeft het gecheckt, maar ze zijn het nog analyseren. Ben heel bang dat het niet goed is doordat het zo lang duurt.

Ik duim voor jullie voor een positieve test.
Hoi Droompje,
Wanneer heb je geprikt? Ik had 20 december geprikt en kreeg 2 januari de uitslag ook wat langer dus maar dat kwam door de feestdagen. Hopelijk krijg je het snel en is alles goed :)
 
Hoi Droompje,
Wanneer heb je geprikt? Ik had 20 december geprikt en kreeg 2 januari de uitslag ook wat langer dus maar dat kwam door de feestdagen. Hopelijk krijg je het snel en is alles goed :)
Hoi Daani,

Oh dat is ook best lang idd. Was alles oke?
Ik heb 27 dec. Geprikt. Maar helaas nog steeds geen uitslag vandaag.
 
Hoi Daani,

Oh dat is ook best lang idd. Was alles oke?
Ik heb 27 dec. Geprikt. Maar helaas nog steeds geen uitslag vandaag.
Ja met de feestdagen is er minder bezetting en heeft dit minder prioriteit denk ik, dus waarschijnlijk hebben ze gewoon achterstand waardoor het langer duurt. Bij mij was alles goed ook geen nevenbevindingen gevonden gelukkig! Hopelijk bij jou ook alles goed! ❤️
 
Hoi allemaal,

Ik lees af en toe met jullie mee. Zo spannend voor iedereen.
Ik "hoor niet bij jullie" forum onderwerp, want ik ben 13 weken zwanger. Maar jullie lijken het enige topic dat echt actief is.
Wij zijn al 13 dagen in afwachting van de nipt test, duurt zo lang. Uislag zou er binnen 10 dagen zijn. Verloskundige vond t ook lang duren. Heeft het gecheckt, maar ze zijn het nog analyseren. Ben heel bang dat het niet goed is doordat het zo lang duurt.

Ik duim voor jullie voor een positieve test.
Misschien al even geleden maar toen ik 3 jaar geleden zwanger was duurde de uitslag van de nipt bij ons 15 dagen. Zenuwslopend en de vk had navraag gedaan maar ze hadden daar niet echt een antwoord op. De resultaten waren overigens allemaal goed. Dus dat zegt niks. Ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt met goed nieuws.
 
Terug
Bovenaan