NOD januari 2024

Hi allemaal! Ik doe graag mee. Ik zit in een IUI traject voor 1e kindje en dit wordt hopelijk de 3e poging die door mag gaan. Mijn NOD is 16 januari. Dit was ook mijn uitgerekende datum geweest, maar helaas had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap afgelopen zomer. Heel spannend weer allemaal! Wens jullie allemaal veel geluk ❤️
 
Heb ff het Nod lijstje bijgewerkt :)

1 Jan Kiim
3 Jan Carolinerkj
5 Jan Deemb
9 Jan Cardiozuster
10 Jan Freya
14 Jan Ferlino
16 Jan SophiB
22 Jan Danielle Q
29 Jan Joyjoy
 
Hoi allemaal, ik ben even een maandje van het forum afgeweest. Mijn NOD is 2 januari. Als ik dan ongesteld wordt, krijg ik in januari een afspraak in het ziekenhuis om te kijken hoe we nu verder gaan. Zijn nu ruim anderhalf jaar bezig zonder een positieve test. In januari beginnen we waarschijnlijk met een behandeling. Omdat alle onderzoeken verder helemaal goed zijn, zal dat IUI zijn. Hopen dat het niet nodig is en dat we deze ronde eindelijk een positieve test hebben
 
Hallo,
Ook ik sluit mij graag aan. Deze week erachter gekomen dat ronde 4 van de IUI helaas niet is geslaagd. Merk dat ik het mentaal zwaarder begin te vinden, zeker de wachtweken waarin je elk lichamelijk signaaltje wel op merkt. Ik weet dat afleiding helpt en positief denken, maar dat is soms een uitdaging. Hoe gaan jullie hiermee om? Ook wel erg benieuwd hoe jullie partners met het traject omgaan en hoe ze jullie steunen.
 
Hallo,
Ook ik sluit mij graag aan. Deze week erachter gekomen dat ronde 4 van de IUI helaas niet is geslaagd. Merk dat ik het mentaal zwaarder begin te vinden, zeker de wachtweken waarin je elk lichamelijk signaaltje wel op merkt. Ik weet dat afleiding helpt en positief denken, maar dat is soms een uitdaging. Hoe gaan jullie hiermee om? Ook wel erg benieuwd hoe jullie partners met het traject omgaan en hoe ze jullie steunen.
Hi Mijsjes, wat ontzettend balen dat jullie poging niet gelukt is. Misschien is het fijn om een pauze te nemen? Dat heeft ons toen ook goed gedaan, even geen medicatie en ziekenhuisbezoeken. Wij proberen er veel over te blijven praten en samen leuke dingen te doen als afleiding. Ik snap dat een pauze niet is waar je op zit te wachten, omdat het dan allemaal langer duurt, maar ik denk dat het ook belangrijk is dat jij je goed voelt om je kansen zo groot mogelijk te houden. Heel veel sterkte en succes met alles. -X-
 
Hi Mijsjes, wat ontzettend balen dat jullie poging niet gelukt is. Misschien is het fijn om een pauze te nemen? Dat heeft ons toen ook goed gedaan, even geen medicatie en ziekenhuisbezoeken. Wij proberen er veel over te blijven praten en samen leuke dingen te doen als afleiding. Ik snap dat een pauze niet is waar je op zit te wachten, omdat het dan allemaal langer duurt, maar ik denk dat het ook belangrijk is dat jij je goed voelt om je kansen zo groot mogelijk te houden. Heel veel sterkte en succes met alles. -X-
Wij hebben eind van deze cyclus een evaluatie in het ziekenhuis om inderdaad te kijken welke opties er nog meer zijn en of we eventueel een pauze nodig gaan hebben. Voor nu gaan we in ieder geval door naar ronde 5☺️
 
Terug
Bovenaan