NOD januari 2024

Wat vervelend! Heb je dat al meerdere cyclussen? Van die lange cyclussen?

Mijn IUI was 2 dagen later dan gedacht dus mijn nod staat op 11 januari nu..
Mijn cyclus is onregelmatig, maar zo lang is die nog niet geweest. Tot nu toe was mijn langste cyclus 39 dagen, maar vanaf ik bezig ben voor een kindje was die tussen de 27 en de 37 met een positieve ovulatietest.
 
Ik ga ook door naar ronde 4 voor een 1e kindje. Helaas zit ik op cyclus dag 49, geen eisprong gehad deze keer (denk ik) en geen spoor van mijn menstruatie te bekennen. Alle testen zijn wit, dus ik weet geen nieuwe nod.
Ik zit toevallig ook op dag 49 en nog steeds geen menstruatie. Ik heb dit eerder nog niet mee gemaakt.. Jij wel?
 
Ik zit toevallig ook op dag 49 en nog steeds geen menstruatie. Ik heb dit eerder nog niet mee gemaakt.. Jij wel?
Nee, ik ook niet. Nu op dag 51, gisteren na het gezellig gemaakt te hebben een paar druppeltjes bloed. Dacht dat ik eindelijk ongesteld was, maar helaas tot vandaag niet doorgezet.

Heb jij wel een eisprong gehad?
 
Nee, ik ook niet. Nu op dag 51, gisteren na het gezellig gemaakt te hebben een paar druppeltjes bloed. Dacht dat ik eindelijk ongesteld was, maar helaas tot vandaag niet doorgezet.

Heb jij wel een eisprong gehad?
Oh jeetje wat een lange cyclus. Een eisprong overgeslagen misschien? Ik had dit voor ik zwanger werd van de eerste ook zo onregelmatig en ze wisten niet hoe dat kwam. Cycli van 27-59 dagen.
Doen jullie allemaal ovulatietesten?
 
Oh jeetje wat een lange cyclus. Een eisprong overgeslagen misschien? Ik had dit voor ik zwanger werd van de eerste ook zo onregelmatig en ze wisten niet hoe dat kwam. Cycli van 27-59 dagen.
Doen jullie allemaal ovulatietesten?
Ja, ik gebruik ovulatie testen.

Denk idd overgeslagen, maar wanneer zou ik weer moeten beginnen met ovulatietesten?
 
Nee, ik ook niet. Nu op dag 51, gisteren na het gezellig gemaakt te hebben een paar druppeltjes bloed. Dacht dat ik eindelijk ongesteld was, maar helaas tot vandaag niet doorgezet.

Heb jij wel een eisprong gehad?
Ik heb op 1 dec een positieve ovulatietest gehad dus heel gek. Heb bewust deze maand geen test gedaan omdat wij er alleen maar stress van kregen toen die smiley in beeld kwam.. het voelde echt al een moetje. Ben ook naar de huisarts geweest en die vertelde dat de eisprong weer rond dezelfde tijd zou komen dus hoop ik dat mijn nod 17 januari is
 
Terug
Bovenaan