NOD januari 2024

1e ronde voor 2e kindje hier! Bij de 2e duurde het 2.5 jaar dus ik schiet van vertrouwen naar "zal heus niet kunnen". Wel meteen ovulatietesten gebruikt, want ik snap anders niks van mijn cyclus en die onzekerheid wil ik niet hebben dit keer. NOD 11 januari!
 
Lijstje weer bijgewerkt :)

1 Jan Kiim
3 Jan Carolinerkj
5 Jan Deemb
10 Jan Freya
11 Jan BeetjeVier , Cardiozuster
14 Jan Ferlino
16 Jan SophiB
17 Jan Loen
22 Jan Danielle Q
29 Jan Joyjoy
 
Laatst bewerkt:
Nou NOD stond voor 26 december. Maar menstruatie is tot nu toe ver te zoeken...
Ik heb nog geen zwangerschap test gedaan, gewoon omdat ik daar nog niks voor voel om dat te doen. Inmiddels cyclus dag 41.... Ik weet ook nog niet wanneer ik wel ongesteld wordt :s
 
Nou NOD stond voor 26 december. Maar menstruatie is tot nu toe ver te zoeken...
Ik heb nog geen zwangerschap test gedaan, gewoon omdat ik daar nog niks voor voel om dat te doen. Inmiddels cyclus dag 41.... Ik weet ook nog niet wanneer ik wel ongesteld wordt

Nou NOD stond voor 26 december. Maar menstruatie is tot nu toe ver te zoeken...
Ik heb nog geen zwangerschap test gedaan, gewoon omdat ik daar nog niks voor voel om dat te doen. Inmiddels cyclus dag 41.... Ik weet ook nog niet wanneer ik wel ongesteld wordt :s
Spannend waarom ga jenog niet testen dan? Heb je een onregelmatige cyclusof en je toch bang dat de test negatief is en dan de teleurstelling groot is?
 
Goedeavond
Mijn menstruatie staat op 3 januari
Vanavond heel heel klein beetje van bruin paarse afscheiding dus ik denk dat de menstruatie eraan komt dat is altijd zo bij mij maar wat ik nooit heb is last van warmte aanvallen heel vreemd heb het een keer eerder gehad en waarschijnlijk ben ik toen een vruchtje verloren maar weet dit niet zeker omdat ik geen test had gedaan toen maar had toen 1 dag klein beetje bloed en na dat ik dat gekke bloedpopje in mijn ondergoed vond was het even veel en gelijk over daarna vandaar dat ik nu best een beetje in twijfel zit. En ik weet wel een zwangerschapstest is de enige oplossing maar moest het even van mij afschrijven en ook nog even geduld hebben
 
Ik ga ook door naar ronde 4 voor een 1e kindje. Helaas zit ik op cyclus dag 49, geen eisprong gehad deze keer (denk ik) en geen spoor van mijn menstruatie te bekennen. Alle testen zijn wit, dus ik weet geen nieuwe nod.
 
Terug
Bovenaan