NOD Juli 2018

Sterkte pyjamadag! 
En de cup, ik ken iemand die niet meer zonder wil! Ik ga er zelf ook 1 of 2 bestellen als ik niet zwanger ben. Lijkt mij ook ideaal al zal het in het begin even klooien zijn en handig in worden. Hopelijk de komende 8 maanden niet nodig whaha. 
 
 
 
Ik gebruik ook een meluna cup, ideaal vind ik het, ga nooit meer anders doen, ik zag op tegen het gepruts met inbrengen, maar dat was een eitje. 
Voorlopig hoef ik 'm nog niet te gebruiken, want inmiddels 10 dagen na Nod en nog niet ongesteld en ook niet zwanger.
Vandaag ovulatietest gekocht, wil toch eens testen of er nog ergens een eisprong komt en ik deze hele menstruatie oversla nu ofzo... Vaag!
Hier trouwens omgeving Doetinchem (achter Arnhem) 
 
Heb even vlug bijgelezen.. 
Toch weer een aantal positieve testen zag ik voorbij komen! Gefeliciteerd dames! En nog een aantal van jullie in spanning deze maand. Ik duim voor jullie. ?
Het verdriet wat je hebt tijdens je menstruatie herken ik wel, al wil je er niet te veel mee bezig zijn.. iedere ronde baal je toch wel! 
Facebook groep ook gevonden. ;)
Liefs
 
@pyjamadag wat toevallig, ook wij hebben hier een huis gekocht vorig jaar vanwege de plotse zwangerschap! Super toevallig dat we zo in t zelfde dorp wonen. 
@beautygirl en tja ook wij wonen dan in de buurt van elkaar haha! Wat een toeval allemaal! 
@joena ik weet hoe moeilijk is om zo alles te moeten verlaten en ergens anders heen te moeten gaan en daar een leventje op bouwen. Ik heb het in 2009 (toen ik 14 jaar was) gedaan toen ik naar Nederland moest komen uit de VS om bij mijn vader te wonen omdat mijn moeder niet meer voor mekon/wilde zorgen. Ik was dan wel jong, maar moeilijk was het zeker. Maar goed jij maakt niet zo'n drastische verandering gelukkig haha! En je hebt bij hoorn al 3 leuke vrouwen waarbij je een bakkie ken komen doen ?
@krokusje gefeliciteerd zeg! Ben super blij voor je en gun het je van harte! 
Mijn lieve buuf is ook zwanger. Toen ze het vertelde vond ik het totaal niet moeilijk om te horen, mn vriend en ik waren zo blij om het te horen. We leven helemaal mee haha!
 
Hier weer een avond met veel plassen. Super zere rug een beetje een stekende pijn. Hoofdpijn, menstruatie pijn en mijn gezicht voelt warm aan terwijl mijn handen koud zijn. Zou het een teken zijn of krijg ik gewoon een griepje. 
 
Nou meiden als ik straks die kant op kom... dan kunnen we miss eens gaan lunchen met elkaar... of thee drinken met chocolaatjes!! En als we dan allemaal zwanger zijn en/of een baby hebben dan kunnen we mooi op vrije dagen wat leuks doen HAHAH!  EN aan de wijn ;)
@Lilly: spannend. EN irritant he zo'n onregelmatige cyclus. Helemaal omdat je niet meer weet wanneer je eisprong kan zijn. Ik ben ook sinds januari gestopt met de pil :)
@Mommyofmynovella: dat lijkt me helemaal lastig, naar een ander land. Gelukkig was je nog jong en kon je nog wat moois opbouwen in Nederland :)! Hier is alles gelukkig relatief dicht bij elkaar. Dat maakt het wat makkelijker!
 
 
Terug
Bovenaan