NOD Juli 2018

@pyamadag: ik ben 32. Dus het valt nog mee ;)! Ik wacht sowieso tot en met onze vakantie in september. We gaan lekker 2,5 week naar Azië dus wie weet lukt het daar wel als het dan nog niet gelukt is. En anders kan ik daarna altijd nog een afspraak maken... dan zit ik op 9 maanden.Klijn GEFELICITEERD!!! Wat een fantastisch nieuws zeg. In welke ronde was het nu raak ??? Vertel vertel dat geeft de burger moed :p  
 
2e ronde al! Had ik echt niet verwacht van tevoren (wel heel erg gehoopt natuurlijk, haha)! Ik zit nu op ongeveer 4,5 week geloof ik. Ik wist niet zeker wanneer ik mn NOD moest verwachten omdat ik nog maar 1 cyclus achter de rug had, maar vandaag was dag 33. Vorige keer 32 dagen dus daarom nu toch maar getest.
 
@Joena: dat valt inderdaad erg mee. Ik kan je uit ervaring vertellen dat vakanties wonderen doen ;). Deze zou ook verwekt zijn in Italie. Waar gaan jullie heen in Azie? Supergaaf zo'n verre reis. Ik wil ook weer maar met een kindje durf ik dat nog niet aan.
@Klijn: wow dat is supersnel. Alvast fijne zwangerschap toegewenst.
 
Dankjewel! Ik heb het echt aan de ovutesten te danken volgens mij. Dus wie nog twijfelt om ze te gebruiken: ik zeg doen! ?
 
Klijn super nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd!! Een fijne zwangerschap gewenst ??
 
Ik ben zojuist ongesteld geworden. Ik baal echt enorm en ik heb zo'n voorgevoel dat het bij ons nog wel een tijdje gaat duren... vakantie heeft bij ons helaas geen wonderen verricht! Vanaf nu gaan we met ovu testen beginnen... Ik heb sensi dipstick gekocht, hoe werkt dat precies? Moet je dan klussen als hij donker gekleurd is? Of juist erna? ?
 
Terug
Bovenaan