NOD Juli 2018

@lilly ik denk niet dat het veel kwaad kan. Als je echt zwanger bent zal ik het absoluut niet doen maar daarvoor.. miss duurt het lang en jezelf alles onthouden is ook niet wat.
Ik had dinsdag etentje met collega’s en 3 daarvan hebben kindje ging het over zwanger worden positieve testen enz. Hoe leuk dat wel niet was om te vertellen. En dat ze meteen voelde het is raak.
kon wel door de grond zakken werd er echt verdrietig van.... (ze weten niet van mij)
 
Ik drink gewoon nog een wijntne hoor. Als je eenmaal zwanger bent dan is het 8 maanden afzien ??? dus zolang ik niks weet... en het is echt geen probleem in die hele beginfase. Gister nog met mijn PT over gehad en die kwam er bij 11 weken pas achter dat ze zwanger was van de 1ste (heeft er nu 3) en die had gewoon nog gedronken. Zelfs nog op een feest gestaan haha.Heftige verhalen over de fertiliteitskliniek. Waarom moet je nog tot september wachten? Wel fijn dat er augustus al een andere afspraak gepland staat. Als ik deze dingen zo hoor dan denk ik wel eens: ik ga na een maand of 9 al naar de huisarts en zeg dan dat ik al langer bezig ben. Want ik wil t wel snel weten als er iets niet goed zit.. zit soms toch wel in mn achterhoofd als het niet zo snel raak is. Maarja..... probeer mezelf niet gek te maken ?
 
@ashley ik gebruik nu nog geen ovu testen. Ik verwacht vrijdag mn me situatie. Gisteren wat bruine afscheiding, maar dat betekend nog niks haha. Ik ga vanaf mn menstruatie temperaturen iedere ochtend en ovu testen gebruiken omdat wij niet precies weten wanneer mn ovulatie is en er misschien steeds naast zitten. Voor ons wordt het ronde 4 als ik nu ga menstrueren. 
 
 
@joena als je je daar goed bij voelt gewoon doen! Ik denk dat wij ook eerder naar de huisarts stappen. 
@lilly ik weet niet of ze een gezonde leefstijl accepteren? Je kunt zeggen dat je vanaf vorige maand besloten hebt geen alcohol meer te nuttigen. Maarja ik weet niet hoe ze daar op reageren, als je vervolgens heel veel snoept enzo is dat misschien ook weer ongeloofwaardig ?? gisteren had mn zus een sapje met alcohol gemaakt en zag er lekker uit, was het ook.... Maar ik zei gewoon "mwah vind t eigenlijk niet zo heel lekker" toen heeft zij t opgedronken,, maar met je lieveling drankje word dat ook lastig... 
 
@Joena: ik zou het ook gewoon doen als je twijfels hebt. Ik weet even niet meer hoe oud je bent, maar als je al wat ouder bent kan dat ook een reden zijn om wat eerder naar de ha te stappen. Wachten duurt dan lang he?
@Avb89: pijnlijk kan dat zijn lijkt me. Vooral als mensen het er over hebben alsof het iets vanzelfsprekends is.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook gewoon alcohol gedronken. Zelfs iets meer dan normaal, want ik was op vakantie. Ik had geen idee dat ik zwanger was en kwam daar pas rond 6 weken achter. Het was niet gepland.  Toen ik het wist heb ik geen druppel meer gedronken.
 
Ik heb vanochtend toch maar eens getest....
 
En hij was positief :D :D :D Pfff het is nog een beetje onwerkelijk, maar wauw! Ik had al wel zo'n gevoel, maar ik durfde daar niet op te vertrouwen, want "wat weet ik daar nou van" :p Had toch gelijk dus!
 
Terug
Bovenaan