NOD Juli 2018

Bedankt allemaal!
 
@wannabemom, die heb ik ook gebruikt! Zodra je een goed donkere test hebt, zou ik die dag en/of de dag erna klussen. Je eisprong is ongeveer 1 dag na een positieve test. In mijn geval vrijdagmiddag positieve ovutest, s avonds geklust, de volgende ochtend voelde ik mijn eisprong. Dat was dus al genoeg! Zaadjes blijven 2-3 dagen in leven dus vlak voor je eisprong is een prima timing.
 
Ik ik heb ook de testen gebruikt. Vanaf donderdag sex en dan om de dag tot en met woensdag. De test was zaterdag op zijn donkerst dus tja...je zou zeggen dat we goed zaten..nog 3 dagen in spanning :)
 
@citrus, ik heb sinds 1,5 week geleden (klein weekje na mn eisprong) veel meer pukkeltjes op mijn borstbeen, schouders, en in mijn gezicht. Dit heb ik tegenwoordig zelden meer dus zal wel van de zwangerschap komen. Ook heb ik al sinds zaterdag een lichte kramp in mijn onderbuik, waarvan ik al gelijk zei: óf ik word erg vroeg ongesteld, óf er gebeurt heel wat anders daarbinnen! Voelt echt als menstruatiepijn, maar inmiddels dus al 6 dagen achter elkaar :p Gisteren een paar druppels bruinig bloed gehad, was ook gelijk weer over.
Verder weinig bijzonders geloof ik.. Een dagje wat misselijk geweest, maar dat kan ook door dat hele grote stuk taart die middag zijn gekomen xD
 
@de rest: bedankt voor de felicitaties ^^ Ik duim mee voor iedereen die nog op het wachtbankje zit (of al aan een nieuwe ronde is gestart natuurlijk)!
 
@pyamadag Ja sloeg nergens op maargoed ik was te blij met mijn positieve test om me er echt druk over te maken. Als ik binnenkort zoveel geluk mag hebben om weer een test met 2 prachtige streepjes in handen te hebben, zal ik direct de verloskundige bellen!?
@wannabemom Nou laten we hopen dat die menstruatie uitblijft. Ik ga denk ik vanaf morgen ook maar beginnen met temperaturen elke dag puur om te zien of ik uberhaubt een eisprong heb deze eerste ronde. Ergens denk ik van laat deze maand maar ff gaan maar ben er in mijn hoofd wel veel mee bezig en vind het zonde als ik dan een maand “verspil” terwijl ik misschien al wel vruchtbaar ben. We zullen zien....
@klijn Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap tegemoet gaat 
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk? Ik zelf ben 25 en mijn vriend 30. We hebben al een zoontje van 9 maanden. 
 
Terug
Bovenaan