NOD Juli 2018

Ben ik dan de enige die nauwelijks ergens last van heeft ??? :p
Als in ongesteld ben nauwelijks... af en toe eens een krampje... en dan licht tot matig ongesteld en ook maar 3 dagen.
Ik heb bijna nooit moodswings.... ben geen onuitstaanbaar persoon van de hormonen.
Pukkels ? Maag ? Darmen ? Kramp ? HAHAHA nee... 
Voel me soms zo niet vrouw. 
Maar goed. Ik denk dat ik een geluksvogel ben. Mn zus had het ook en die was binnen 2 rondes van alle 3 zwanger. Dus het zegt denk ik niks!!
 
Oja ik heb alleen altijd wel erg veel zin in zoet en chocola!!!!! Maarja dat werk ik ook wel naar binnen als ik niet ongesteld ben XD
 
Mijn man was vanmiddag koffie aan het zetten in de keuken (dit wist ik niet) en ik zat op de bank dus ik riep naar de keuken ben je koffie aan het zetten zegt hij ja hoe weet je dat. Dus ik reageer met dat ruik ik. Komt hij de kamer in kijkt hij mij heel raar aan zegt hij hoe kan je dat nou ruiken! 
Later had hij een smintje (mint) in zijn mond en zat naast mij. Dus ik zeg zo heb je een smintje dat ruikt sterkt. Toen zei die gelijk jij bent niet goed hoor dat je dat ruikt!
zou dit een teken zijn!
 
@joena Thanks! Je steun heb ik nodig. Durf bijna niet meer naar het toilet. Ik heb afgelopen week vooral last van pijnlijke en gevoelige borsten. En een opgezeten buik! Verder nergens last van! Andere cyclussen wel meer last van mijn buik, steken en misselijk
 
Kop op beautygirl! Het is nog niet doorgezet en dat hoeft ook niet. Ik hoop heel erg voor je dat het gewoon een stom symptoom is van een zwangerschap. Hou ons op de hoogte. X!
 
Voor degenen met maagzuur: wie weet is het een goed teken! Hoort wel bij de symptomen, ik had gisteren ook ineens last van maagzuur. Heb ik echt nooit, wat ik ook eet... Ik duim voor jullie!
 
@beautygirl, positief blijven, wat je beschrijft kan ook prima bij een zwangerschap horen!
 
@joena, ik heb ook nooit echt klachten rondom mijn menstruatie. 2 dagen lichte kramp en dan heb ik het wel gehad voor die maand :p Daarom verwachte ik nu dus dat ik zwanger was: pukkels, dagenlang kramp etc is mij echt niet bekend!
 
@myrth, oeh spannend! Beter reukvermogen schijnt wel een teken te zijn, ik ben benieuwd ;)
 
Terug
Bovenaan