NOD Juli 2018

Gefeliciteert Klijn!!
 Hier nog steeds niet ongesteld, elke ochtend misselijk en ik ruik echt belachelijk veel (elke scheet van mijn man van een km afstand bijv... ?). Maar dus ook echt negatieve testen... Wou dat ik gewoon ongesteld werd en een nieuwe ronde kon starten. 
 
Morgen ochtend ga ik voor een test... Het kan pms zijn maar er zijn wat raare dingen. Gisteren naar ladiesnight geweest “mama mia” de hele film gejankt.. En ik ben geen musical persoon absoluut niet, ik eet al drie dagen vis, ik eet nooit vis. Was buiten adem met fietsen, temp is nog steeds hoog. En had alleen gisteren pijn bij het plassen vandaag niet meer. 
 
Hmmmmmmm.. Mijn lichaam is echt shit als het weer niets is..
 
Joena, ik ben ook makkelijk ongesteld eigenlijk. Even een kraampje ergens tijdens menstruatie, bolle buik, wat extra vocht en gevoeligere tepels, maar dus geen nare dingen. Heb het niet eens meer door.
 
Nou dat verhaal over maagzuur en symptoom vind ik leuk om te horen. Hopelijk is het bij mij ook een goed teken! Heb het nu weer en net 1 felle steek dat ik ineen dook! Echt...wat een pijn. Daarna was het weg...iemand? Nu geen last meer daarvan, wel gebeurd daar beneden wat, zwaar gevoel, prikkeltjes    maar ja....miss ook niet haha. 
 
Oja depps! Ik ben wel een enorme emo muts hoor, maar ik jantje gewoon bijna toen ik tegen de juffen zei...bedankt voor dit fijne jaar en goede zorgen voor mijn kinderen...te erg gewoon. En toen de jongste uit school kwam schoot ik ook vol! Mijn man dacht...serieus? Waarom? Ik dacht ja...hij gaat wel naar groep 3 hoor...kleintjes worden groot...wil er nog 1! Toen zei hij...er zit er toch 1 in je buik nu. 
Whaha...hoe kun je me gek maken hihi...hij zei het op een lollige manier hoor, kent mij langer dan vandaag...maar echt..  dat gejankt de hele tijd ?
 
Aawhh zo cute!! Volgens mij ben je zo’n lieve mama!
Ik hoop zo dat het raak is maar mn verstand zegt weer van niet.. ? Ik wil geen menstruatie want mijne zijn hell door de endometriose daarom vertrouw in al die symtomen ook niet. Ik mis mn spiraal die hielp erg veel voor de pijn.
 
Depps...soms is het uitzetten van je verstand een verademing. Probeer meer te voelen dan te denken. Wat wil je echt en waarom. De rest gebeurd. Je hebt gedaan wat je kon, sta open. 
En wat rot van de endometriose Ja, snap dat dat je nogal in de weg zit. Knuffel!
 
@klijn gefeliciteerd!
ik heb ook nooit laat van mn menstruatie meestal is het erop eens na paar krampjes geen pijn maar apart gevoel borstelig in mn buik.
 
ik heb vandaag clearblue ovulatiesticks binnen gekregen. Zit nu op dag 8 mijn cyclus die is tussen 25-28 dagen wanneer ik een smilie heb zijn die dagen de dagen? En nu beginnen met om de dag lijkt me toch. Sorry als jullie dit dom vinden maar wil het even cker weten.
 
Terug
Bovenaan