NOD Juli 2018

@klijn Oooooh wat super leuk! Gefeliciteerd!!?
Ik heb toch besloten dit weekend maar 1 of 2 drankjes te gaan drinken, het kan nu toch nog geen kwaad als 't goed is en idd 8maanden is dan nog erg lang?
Ik heb me toch elke avond zo'n opgeblazen gevoel zeg! Overdag valt het mee, maar savonds komt het zo opzetten. En probeer alleen maar water te drinken dus komt niet van de cola ofzo af... Herkenbaar voor iemand? 
 
Vanmorgen echt een duidelijke test (NOD-2). Ik durf het nu echt te geloven! Ik ben zwanger!!!!!! 
Was gisteren ook super beroerd dus twijfel hierover was eigenlijk al weg, haha... Vandaag goed opletten dat ik regelmatig wat eet, volgens mij zit daar de sleutel op dit moment in. Heel ontdekkingsproces van mijn lichaam op het moment.
 
@Citrus waar zit die knop voor het uitzetten van je verstand;) Die wil ik??Wanneer is jouw NOD dag? Je hebt nog geen posi test toch? Ik ga duimen????.
@Noorw Wauw meid!!! Gefeliciteerd???
@Klijn Gefeliciteerd!! Hou ons op de hoogte meiden!
@Lilyy Ik denk niet dat het kwaad kan! Drink zelf ook 1x per week 2 drankjes als ik een uitje/borrel/verjaardag heb. Ik heb eigenlijk 1,5 week voor mn NOD al opgenlazen buiken. Maar als je het nooit hebt kan het misschien iets zijn.
@Avb89 ik heb een cyclus van rond de 28 dagen begin op dag 8 met om de dag en als de smiley er inderdaad is dan weet ik dat we nog twee dagen doorgaan omdat ik niet precies weet wanneer mn eitje er is.
Wilde vanochtend testen maar heb het zo druk met werk dat ik het doorschuif naar morgen, anders doe ik natuurlijk de hele dag niks anders dan babyspullen kijken en rondjes in huishuppelen mocht het raak zijn?.
Gisteren sliep ik al toen manlief kwam. Hij zei net weet je nog toen ik kwam slapen. Ik neuh... Hij gaf aan dat ik woendend was omdat hij een tweeling had gemaakt en mn buik ging exploderen?? #Iknownothing??
 
Spannend! Vandaag is de dag of ik ga menstrueren of niet. Het heeft niet doorgezet, dus we wachten af! 
Anders misschien morgenochtend voor werk een test?! 
 
@NoorW: Hoeraaa, gefeliciteerd!!
 
Hier nog in spanning.. zit nu op dag 27. De temperatuur is stabiel hoog nog.. En ik ervaar weer een paar symptomen die ik bij een eerdere positieve test ook had, duizelig, eerder honger (helaas toen na 4dg alsnog vroege miskraam).. en nu ook af en toe wat spontaan kippenvel? Ik ga deze keer wat langer proberen te wachten met testen.. 27-7 is het streven.. 23-7 zou de NOD ongeveer moeten zijn.
 
@beautygirl: ik zal voor je duimen. Hopelijk blijft de menstruatie uit en heb je snel een positieve test in handen
Wie wacht er momenteel nog meer?
 
Terug
Bovenaan