NOD Juli 2018

Gefeliciteerd klijn en Noor!! Ik mag me helaas nog niet voegen tot de gelukkigen. Net negatief getest... maar er is nog hoop! Nog geen menstruatie in aantocht als ik het allemaal zo voel. Zondag maar weer een tekstje er tegenaan gooien. 
 
Ik droomde vanmorgen dat ik veel bloed verloor. Ik schrok er wakker van. Gelijk naar de wc gerend, maar gelukkig niks aan de hand. Mijn NOD is pas de 28ste, ik hoop dat het geen voorteken is!
@ Noorw, gefeliciteerd met dit mooie nieuws! 
 
 
@FluitendeVogel spannend! Ik wacht met je mee, mijn nod is als het goed is woensdag?
Vind het knap van je als je langer kan wachten met testen. Ik heb me voorgenomen te wachten tot de dag van nod maar moet zeggen dat ik het moeilijk vind om toch niet een vroege test te gaan doen? maar ik probeer vol te houden!?
 
Noor!! Gefeliciteerd! Super! En zelfde vraag...wat waren jouw symptomen ook alweer? 
Depps...ja als ik de knop vind dan laat ik het weten haha.
Nee geen posi test, zondag wel een 2de streepje maar waarschijnlijk was dat wen indroogstreepje, woensdag namelijk niet.  Mijn nod is 24 juli. 
 
Gefeliciteerd Noor! Wat leuk ^^
 
@depss, balen! zit je al wel in de buurt van je nod? (ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor, er zijn er zoveel tegelijk xD) Ik duim voor je dat je zondag wel een mooie streep test :D
 
Terug
Bovenaan