NOD Juli 2018

Ik heb net een actiontest gedaan. Maar negatief hoor. Had 3u niks gedronken. Wel veel geplast dus was een ienieminie beetje. Toch morgenochtend. 
Ik zit in de 2de ronde maar voelt veel langer, is namelijk al 6 jaar mijn diepste wens, een derde. Maar door omstandigheden en daarna moest man aan idee wennen, heeft het zo lang geduurd. Dus weet niet of jullie het begrijpen, maar ben volledig naar de haaien op het moment, ondanks 2de ronde...zo'n wens al zo lang en dan groen licht...dan voelt het een eeuwigheid nu. 
Ik hou van testen, maar idd joena. Ik heb die moed dan nog denk ik ?...wacht maar als ik ook wat maandjes verder ben...
 
Hallo dames,
gisteren 22-7 waa mijn NOD. Vandaag nog steeds niks en vanmorgen een negatieve test (van de action). Wel zaterdagavond bruin slijm verloren, innesteling?? 
Heb trouwens mijn eisprong pas op dag 21 gehad.
Wordt er onzeker en ongeduldig van. Wie kan me wat antwoorden geven misschien? 
 
Groetjes M
 
@joena herkenbaar. Hier ronde 8. Elke keer weer een gedoe.  Soms voel ik de menstruatie ook wel aankomen maar hoop je toch dat het niet zo is en verpruts je weer een test.. 
Pff het vreemde is dat ik nu best wel sterk het gevoel heb dat het nu wel weer raak is.. het voelt als de vorige keer met een positieve test.. Maar dat eindigde ook heel snel.. links- of rechtsom blijft het frustreren en spannend.. nog 1 nachtje dan ga ik testen
 
Terug
Bovenaan