NOD Juli 2018

Oh meiden!! Gefeliciteerd voor de nieuw-zwangeren. Het zijn er meer wel dan niet geloof ik deze maand. Of verbeeld ik me dat ?.???
Ik heb geen ervaring met temperaturen en heb daar ook geen behoefte aan merk ik. Ik zit nu als het goed is in de week voor NOD: 28 juli houd ik maar aan (langste cyclus). We gaan komend weekend net een lang weekend weg met mn zus en dr vriend en 3 kleintjes. Nou... zou wat zijn als ik er dan achter kom dat ik zwanger ben hahaha. Maar ik wil gewoon niet hopen!! Het lijkt soms allemaal zo onwaarschijnlijk dat ik ooit een positieve test ga zien. Maar nadat een vriendin zaterdag ineens op een wijnproeverij met de meiden riep: IK ZEG HET MAAR METEEN IK KAN NIET DRINKEN WANT HEB VANOCHTEND POSITIEF GETEST... hoop ik toch dat wij nu ook mogen. Zij was ook sinds januari bezig bleek nu ???. Laat het een teken zijn! 
Succes allemaal!!!! ?
 
Bedoel natuurlijk afscheiding, geen afschijding ??
Joena, dat zou idd super mooi zijn, dat weekend! Mijn duimen draaien deze week voor de laatste survivers ?
Ik heb net even flink alles eruit gezweet in de sportschool, mijn vertrouwen is wel wat gedaald maar meer kan ik op dit moment ook niet doen....wachten, wachten, wachten..hopelijk is het snel dinsdagochtend. Als mijn temp nog hoog is dan gooi ik eerst een sensitest er tegenaan. En bij weer iets vaags , of sowieso daarna die van action die ik nog heb liggen. 
 
@Citrus wat spannend zeg! Ik hoop dat het toch raak is!
Volgens de app is vrijdag mijn NOD. Zijn er nog meer mensen die zou laat hun NOD hebben?
Zelf denk ik dat ik zaterdag of zondag ongesteld word. Ik word namelijk 8 van de 10 keer op zaterdag ongesteld. En anders op zondag.  
Ik voel ook helemaal niks dus denk niet dat deze ronde raak is :( Pfff ik ben bang dat ik echt veel meer hoop heb dan ik zelf wil toegeven. 
 
@Bassilicum: ik! Still in the race. Ik denk 28 juli als ik van mm laatste en langste cyclus uit ga (38 dagen). Dan zit ik vast goed. Fijn dat er nog een op de wachtbank zit?.
@citrus; ik sta ook in de gym. Even lekker zweten!! Ik had ook wat gelige afscheiding het weekend. Maar je gaat overal op letten he ? Ik duim ook met jou mee. Welke ronde zit je ook alweer?
 
@joena duimen duimen duimen! 
Ik zou bijna een test gaan doen omdat ik maar 1 echte dag gebloed heb. Maar ik ga vandaag met een boek in onze opblaas zwembad liggen en helemaal relaxen. 
 
 
@beautygirl, ik had dat vorige maand ook. Echt net geen 24u menstruatie terwijl het normaal wel 3/4 dagen duurt. Het bleef zo in mijn hoofd hangen die week dat ik na 4 dagen ofzo toch even had getest, moest echt die neg. test even zien zodat mijn hoofd kon resetten ?
 
Ik ben ook zo klaar met testen hahahaha. Meer omdat ze altijd negatief zijn. In het begin nog steeds vol goede moed... nu denk ik alleen maar: het zal wel weer niet ??. Herkennen jullie dat? Na 6 rondes? 
 
Terug
Bovenaan