NOD Juli 2018

Hoi Hoi.Mijn NOD was 22 juli. En ze is er nog steeds niet. We zijn al bijna drie kwart jaar bezig. Zou het nu dan eindelijk raak zijn. Wat zouden jullie doen, de week afwachten of gaan testen....Iedereen heel veel succes....xx
 
Oké! Nou morgen maar eens proberen. Gekke is dat mijn borsten wel voller en zachter zijn nog en mijn afschijding dik en gelig. Dat is anders dan normaal voor mij en nog steeds erg koude handen...belangrijkste...niet ongesteld ?  heb cyclus van 28 en 29 dagen meestal. Vandaag dag 28. Maar goed, we weten inmiddels hoe veranderlijk het vrouwelijk lichaam kan zijn...
 
@citrus idd het niet ongesteld worden is 't belangrijkste! Je kan niet meer doen dan afwachten? laten we hopen op morgen wel een streepje op de test! 
 
@Kimberly: spannend, zeker als je al een tijdje bezig bent! Ik zou het morgenochtend gewoon eens proberen denk ik.
 
@citrus: zachte volle borsten, dikke/gelige afscheiding... Goede tekens als ik naar mijn lijf kijk! :p We blijven gewoon nog even duimen :)
 
@citrus he wat balen van die test. Maar zo te lezen is je temp nog wel hoog.. 
@lilyy aaah wat leuk. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. 
Ik ben inmiddels nod +1 (alhoewel mij  cyclus niet regelmatig is. Vorige maand was 28 dg dit is dag 30 nu..) temp is nog wel verhoogd maar wel hoger geweest.. ik ga morgen testen.. ik merk dat ik wel erg gespannen ben. Gevoelige borsten maar ook wat meer druk de buik zoals premenses.. zucht..
1 nachtje nog
 
@Citrus, ik blijf gewoon voor je duimen hoor. Ik zou eigenlijk vandaag mijn menstruatie moeten krijgen, maar totaal geen tekenen van PMS gehad afgelopen week (normaal wel behoorlijk). Ik kreeg om 4 uur wat buikpijn en ben toch gaan testen. Het is nog steeds licht, maar wel echt een streepje. Gisteren een early test gedaan van de Action en vandaag een 'gewone'. Vandaag nog even afwachten of mijn menstruatie echt uit gaat blijven, maar ik voel aan alles dat het raak is. Sommige vrouwen hebben 5 dagen na NOD pas een positieve test, dus geef vooral de moed nog niet op.
@Lilyy, gefeliciteerd! Spannend hè?
@Beautygirl, ik ga heel hard duimen voor je!
 
Terug
Bovenaan