NOD Juli 2018

@beautygirl
 Ja vorige maanden wel optijd ongi geworden, toen wist ik niet dat ik schijnbaar een late ovulatie had.
toch nog maar even geduld hebben dan?
maar zou het innestelingsbloed zijn geweest? 
 
Ik ben zelf niet bezig met ovuluatie testen. Heeft benut als je kerel internationaal vrachtwagenchauffeur is. En mijn eisprong meer doordeweeks plaats vind.
Ben echt vet aan het twijfelen of ik morgen ga testen. Ben dan 3 dagen over tijd. Het liefst wacht ik tot dag 5. Geen idee waarom.
 
.. net getest.. en idd een lichte streep! 
Het lukt me alleen nog niet om blij te zijn. Ik voel een bepaalde druk in m'n onderbuik die ik ook vorige keer bij een positieve test had en toen kreeg ik 4 dagen later een bloeding.. 
Ik hoop zo dat dit geen slecht voorteken is maar we gewoon bij hoort.. 
Maar we hebben in ieder geval een kans! Yes. Dec 2017 gestopt met de pil. April 2018 vroege miskraam. Juli 2018.. zou dit hem dan worden???
Hoop dat de festijnen dikker gaan worden en dat jullie allemaal binnenkort een dikke positieve test in handen hebben
 
 
Fluitendevogel!!! Goed bericht zeg! Gefeliciteerd! We hopen allemaal dat ie blijft plakken hoor! Gaat helemaal goed komen ?
Ik heb vanmorgen ook weer getest en ja hoor, weer dat net zo vage schaduwtje. Dus dan maar beschouwen als negatief want hij zou toch dikker moeten worden? 
Ik heb geen andere testen meer in huis en wil zo de 2v5 gaan halen. Zal ik de plas bewaren en Hoe? Ik lees op internet echt tegenstrijdigheden nl. Wel koelkast, juist niet. Verse plas want joh vervliegt?? 
Oja. Temp is nog hoor! 37.4 en tepels zijn nu ook iets gevoelig, borsten nog vol en heb nu beetje lage buikpijntje. Hoop geen menstruatiepijn...
 
Marietje, dat zou zeker kunnen. Want weet je wat het is, alles zou kunnen deze laatste week voor je menstruatie, dat is niet normaal meer gewoon en best een onzekere periode. Hopelijk breekt je menstruatie niet door! 
 
@fluitendevogel: gefeliciteerd!! Ik hoop ook dat de festijnen dikker worden ;)
@Citrus: ik geloof in de koelkast? Het schijnt vrij lastig te zijn. Hoe veel dg ben je overtijd? Jammer dat de testen zo vaag zijn. 
 
Terug
Bovenaan