NOD Juli 2018

Bedankt meiden! Tja de temperatuur...het is behoorlijk warm dus zelf hou ik mij daar deze dagen even niet aan vast. 
Ik vind het allemaal zo gek! Ik ga morgen testen. Vandaag niet meer, ben er veel te veel nee bezig. 
BenB...hoe is je streep nu??
Lenaa en kimberly...jaaaa ZO frustrerend he. We blijven hoop houden :)
 
@fluitendevogel, een voorzichtige gefeliciteerd! Snap dat het extra spannend is nu..
en citrus.. je maakt het wel extreem spannend zeg!! Blijf duimen voor je. Hier is na 2,5 dag de menstruatie al weer voorbij. Op naar de nieuwe ronde -> nieuwe kansen
 
@citrus wat zijn 2v5 testen. 2 voor vijf euro.
Ik heb nu wel een hele lichte bruine veeg in op mijn verbandje. Wanneer is de innesteling. En test ie misschien nu nog negatief daardoor. 
Nooit geweten dat ik daar zo mee bezig ben. Ik riep vroeger altijd heel hard wat een onzin maar doe er nu net zo hard aan mee?
 
Gefeliciteerd Fluitendevogel!
Citrus, ik ben nog steeds voor je aan het duimen hoor! Hier loopt de streep heel mooi op en mijn mennstruatie blijft uit. Ik had al snel zwangerschapssymptomen, maar ik was bang dat ik ze verzon omdat ik zo graag wilde. Zo fijn om te weten dat het niet aan mijn hoofd lag! Ik kan trouwens heel goed begrijpen dat je op bent Citrus. Wij waren in ons hoofd ook al ruim 4 jaar bezig. Ik kan het niet uitleggen, maar ik voel aan alles dat het goed zit. Mijn man snapt er nog helemaal niets van haha. Ik wens jullie allemaal heel veel succes toe!
 
Deze maand voor het eerst geen ovulatietesten gebruikt en ook niet getemperatuurd. 
29 juni is mijn NOD. Dus nog 5 daagJES... Ik heb sinds vanmorgen een drukkend gevoel in mijn onderbuik en mijn borsten zijn al een paar dagen aan de gevoelige kant. Ook symptomen van een naderende menstruatie natuurlijk, maar normaal gesproken heb ik het niet zo vroeg. Ik vind het super spannend!!! 
Wij zijn sinds juli 2017 bezig. In februari 2018 een MA gehad met 9 weken zwangerschap..
Hopelijk is het dit keer wel raak..
 
Hallo dames, Ik heb alle berichten gelezen, super leuke berichten, gefeliciteerd de zwangere onder ons. veel stertke vrouwkes met MK :(
Ik zit met het volgende:mijn laatste menstruatie is op 15-6-2018 geweest. Mijn cyslus is bijna altijd 29 dagen.. nu zijn we beetje bezig met zwanger raken.ik moest dus 12 dagen geleden ongi worden. ben het niet geworden, ondertussen heb ik 4 testen gemaakt, allemaal helaas negatief.gisteren piepkleine bruine vlekje bloeding gehad. ik vraag me echt af of dat mijn HCG hormoon nog te lag is voor een positieve test? hebben jullie daar ervaringen mee? ik ben trouwens nog nooit zo lang over tijd geweest.in jan 2018 na 2 jaar gebruikt te hebben, ben ik gestopt met de pil.Stiekem hoop ik dat ik toch zwanger ben.. als ik het ben dan is die trouwens 5 weken + 4 dagen.zou het idd te vroeg zijn voor een positieve test?
als ik het vrijdag nog nie weet, ga ik naar de HA.ik hoop dat er meiden zijn die ook zo iets hebben meegemaakt en mij kunnen helpen.
 
Terug
Bovenaan