NOD Juli 2018

mijne was 13 juli. ben inmiddels al 12 dagen over tijd. gisteren lichte bruine vlekje bloed gehad en vandaag en klein beetje. tot nu toe 4 negatieve testen. hoop dat ik toch zwanger ben en dat mn HCG hormoon te weinig is voor een positieve test :(
 
@lena en d roosje: echt balen van die mk. hopelijk bij jullie binnenkort ook meer succes. Ik ben zelf denk ik ook pas gerust als ik een goede echo te zien krijg. Vorige keer hebben we het dus niet eens tot de echo gered :(
 
Ja idd! Ik hou het express spannend voor jullie whaha. Sorry! Vanmiddag de 2v5 gehaald, ja kimberley, dat is de 2 voor 5 euro testen van Kruidvat. 
So far so good! Geen menstruatie, wel gelige afscheiding maar dat zegt zo bar weinig he. Als je het opzoekt dan zijn er zwangere en niet zwangere die dit hebben whaha. Dus ik vraag niet eens of dit "kan" want ja...het kan ?. 
Tot morgenochtend!!
 
Jaaaaa. Ergens denk ik...nah...dan had ik allang een iets donkerder streepje moeten hebben, aan de andere kant...waarom niet? Ik kan heus nog wel zwanger zijn. Ik wil wel zo testen maar je mag niet drinken 2u ervoor en ik wil dat zelf ook niet want wil een extra sterk plasje, maar dit zomerweer! Ik zweet me rot en heb heel veel dorst dus niet verstandig. ;) vanavond ben ik de deur uit dus lekker wat afleiding :)
 
 
Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn! Ik ben nu 3 dagen na mijn NOD.
ik heb met een early test en gewone test van action net test gedaan. Ik krijg een heel licht streepje, zou het zo zijn?
Heb pas op dag 21 mijn eisprong gehad dus misschien nog te weinig HCG en daardoor maar licht streepje. 
Wat denken jullie? Ervaring hiermee?
 
 
@FluitendeVogel oeeeh jippie! Hopen dat het streepje donkerder word!@citrus nu ook geen vaag streepje meer? Echt gewoon wit? Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en 't streepje is ietsjes donkerder als de test van gisteren, ga nu denk ik donderdag pas weer testen in de hoop dat ik dan een knalstreep heb. Heb vandaag eigenlijk m'n nod maar al zoveel zwangerschapsklachtjes dat ik die niet verwacht.. Ben gisteren de hele dag kotsmisselijk geweest en vanmorgen, vanmiddag ging 't gelukkig wel weer. Heb ook totaal geen zin in eten? misschien een combinatie van misselijk en warmte. Drink namelijk wel veel dus dat is wel goed natuurlijk. Ik blijf meeduimen voor iedereen die nog moet testen en in spanning afwachten! ?
 
Terug
Bovenaan