NOD Juli 2018

@marietjes: wow op de 21ste je eisprong en nu al een positieve test?? dat is vlot. Maar een streepje is een streepje en dus positief. Tenzij het een soort indroogstreep is.. ik zou de test gewoon over een paar dagen herhalen. Dan zou het HCG gestegen moeten zijn.
 
@gebruiker486123; 12 dagen NOD dan denk ik dat je een positieve test had moeten hebben als je zwanger was. Mogelijk dat de eisprong rond een andere datum valt dan je in gedachten had? en dat je menstruatie deze maand toch wat varieert? Heel veel succes!
 
Ahhh jammer citrus nog steeds even wachten maar! Marietje gefeliciteerd!
Ik ben ook zeer benieuwd...wachten duurt zo lang 
Iedereen fijne avond!
 
Dus toch positief? Ik ga m’n vriend in ieder geval dadelijk verassen. Ik ga donderdag toch ook voor de zekerheid nog een test doen om te kijken of de streep donkerder is.
Heb even later nog een test gedaan met kruidvat 2 voor 5 en deze laat ook een licht streepje zien.
Denk door de late ovulatie nu ook pas een licht streepje, heb wel zaterdag een innestelingsbloeding gehad
 
@fluitendevogel
Heb dag 21 dus 14 juli ovulatie gehad.. 
 
@Marietje ah dat verklaart, ik las te snel denk ik. Maar dan zit je nog maar 10dg na je ovulatie met een positieve test dus kan me voorstellen dat de test nog licht zal zijn. Spannend! Maar leuk dat er deze maand zoveel succesverhalen lijken te zijn. 
 
Uiteraard balen voor iedereen die weer een ronde uit moet zitten maar de aanhouder wint!
 
hoi dames!
Na een aantal onregelmatige cycli (20-30 dagen), toch begonnen met ovulatietesten...1e maand testen geen lh piek gevonden. afgelopen donderdag wel! (zo'n opluchting, zijn sinds september al bezig)
vandaag echt veeeel afscheiding met beetje bloed. Nu is het afwachten...mijn nod is tussen morgen en volgende week. (maar als ik het gemiddelde neem, dan a.s. zondag/maandag). Dus 2 mogelijk heden...innesteling of vroege menstruatie. Spannend.
 
 
Hi allemaal,
Allereerst gefeliciteerd dames met een positieve test! Ik ben nieuw hier :) Zit op dit moment in ronde 4. Aankomende zaterdag is mijn NOD. Heb nu sinds zondag een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Deze is vandaag erger geworden. Net naar het toilet geweest en zag wat lichtroze afscheiding met heel licht rood. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Ik heb sinds we er bewust mee bezig zijn elke keer 2/3 dagen voor mijn NOD een hele lichte bloeding (licht roze/minimaal rood). Helaas ben ik toen 3x ongesteld geworden. Nu is voelt het alleen anders. Is dit herkenbaar? 
 
Terug
Bovenaan