NOD Juli 2018

@ Jackym, mijn NOD is ook zaterdag!
En ik heb sinds gister ook een zeurend gevoel in onderbuik met wat lichte steekjes. Vandaag ook niet mezelf geweest. Misschien komt het wel door het hete weer, ik weet het niet. Zit te denken om misschien morgen al een vroege test te doen..
Ik zit trouwens ook in ronde 4 (na mijn miskraam)
 
 
Hier nu 3dagen over NOD heen, vanochtend een test gedaan, deze was helaas negatief.We zijn al sinds vorige jaar november bezig. Het mag nu wel eens tijd worden. Ik herken de frustraties van iedereen hier.Ik ga denk einde van de week nogmaals testen en anders maar even een afspraak maken bij de huisarts.@bellanova ik duim voor je voor een positieve test.en ik weet hoe de andere dames zich voelen als je menstruatie weer om de hoek komt kijken. 
 
@bellanova spannend hè?! Kan me in jou geval voorstellen dat het nog spannender is. Ik zit ook al vanaf zondag niet lekker in Mn vel maar dat kan zeker door het weer komen ? Ik durf niet te testen.. 
 
Denk hier ook mijn menstruatie . Ik loop altijd gelijk met volle maan. En kijk eens naar buiten.... 
Is nog niet zeker maar dacht heel vaag wat roze te zien. Ik zie laatste tijd veel vage dingen haha. Op naar de volgende ronde ben ik bang. Wel weer mooie cyclus van 29 :)
 
Trusten x
 
Ach meiden die allemaal weer hun menstruatie hebben gekregen. Ik leef met jullie mee. Baaalen gewoon. I know the feeling... ???. 
En gefeliciteerd voor alle meiden met een positieve test!!
Ik ben wat minder actief... maar lees zo nu en dan bij. Heb denk ik dit weekend mn NOD maar ben erg rustig deze maand. Geen stress. Niet zoeken naar symptonen. En ben daar blij om. Ik kan het toch niet sturen. Stiekem wel de hoop dat het nu dan toch raak is en ik daarom miss zo rustig ben ?
 
@citrus wat balen zeg! Ik had zo gehoopt dat het deze maand voor jullie gelukt was! 
Ik heb net weer een test gedaan, en ik kan er nu na 3 testen echt niet meer omheen.. Ik ben toch echt zwanger? de kleur van de streepjes loopt goed op. Kan het nog moeilijk bevatten, maar kan nu toch wel echt blij gaan worden. De eerste 2 testen waren nog erg licht maar het is vandaag wel echt een duidelijk streepje.
Ik blijf jullie nog wel volgen, ben wel benieuwd wanneer het bij jullie allemaal gaat lukken?
En voor degene die.nog aant wachten zijn??
 
Terug
Bovenaan