NOD Juli 2018

Ik ben ook zo moe trouwens de hele tijd. Heb de ochtend gewerkt en net gewoon even geslapen. En waarom heb ik toch 0 honger. Ik kan altijd goed eten! En als ik aan bepaald eten denk word ik misselijk... misschien word ik ziek ?
 
@Joena, tweede keer. 
Heb in mei een miskraam gehad (missed abortion) De eerste cyclus daarna duurde dus wat langer en misschien deze ook wel? Strx eerst nog een clear blue halen met incicator :)
 
 
Ahhh kusjem gefeliciteerd!!! Ik had in maart een miskraam mischien heb ik hetzelfde als jou en hopelijk test ik uiteindelijk toch positief!!!
Geniet ervan!!
 
Hey Allen,
Even niets van me laten horen en op vakantie geweest naar Italie. Proficiat aan eenieder met een positieve test en kop op voor degenen met teleurstellend nieuws.
Ergens tussen 26e en 28e juli zou mijn NOD moeten zijn. Last van gevoelige borsten sinds ovulatie en sinds enkele dagen wat krampjes, maar beduidend minder klachten als vorige maand. Ik twijfelde dus. Gisteren kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb impulsief een test gedaan zonder dat mijn partner erbij was eind vd middag (dat vindt ie echt niet leuk) Wat denk je....positief..duidelijke streep binnen no time. Toen nog even wat moeten bedenken om het mijn partner te vertellen..helemaal goed gekomen. Ik ga over enkele dagen weer testen en hoop dat het blijft!
 
@lenaa he wat balen van die negatieve test, maar wel ook een dubieus positieve test? Hopelijk is het alsnog goed nieuws. Ik blijf duimen 
Ik ga morgenochtend zelf weer testen. Hopelijk is de streep nu duidelijker(dag na de 1e positieve test was de 2e test iets vager namelijk..). De symptomen worden erger dus hopelijk is dat iets goeds in dit geval..
 
:( bagger dit teststreepje is bijna niet meer te zien.. wel getest met urine van 6.00 hij leek niet heel geconcentreerd en ik was om 5.00 ook al geweest maar toen de test vergeten..
Temp blijft wel hoog en de symptomen ook.. Maar dit maakt me wel onzeker :(
 
Terug
Bovenaan