NOD Juli 2018

@Lenaa aargghh die onzekerheid is zo frustrerend he. 
Hier ook nog geen ongi vandaag. Als er (hopelijk) niks komt vandaag dan morgen opnieuw testen. Heb nog steeds een hoop symptomen maar durf ook niet teveel te hopen. 
 
 
Woow, weet niet waar ik het anders kwijt moet. 
Ik had vanochtend EINDELIJK een positieve test in m'n handen.. zo blij!

15 dagen na NOD, iemand hier ervaring mee?
Had nu ook die van de kruidvat ipv action (vorige twee keer) 
 
@kusjem gefeliciteerd!
ik heb steeds vaker steekjes. Af en toe een scherpe steek tussendoor. Net opeens een scherpe steek boven m'n navel..? Zijn er mensen die dit herkennen?
Nog steeds licht gevoelige borsten. Volgens de app moet ik morgen ongesteld worden. Reken zelf op zaterdag/zondag.
Het ene moment denk ik dat ik zwanger ben, het andere moment weet ik zeker dat ik ongesteld word. We wachten het maar af..
 
@Basilicum ik had gisteravond in bed best wel een scherpe steek maar dan vooral aan de rechterzijde van mijn buik. Wel af en toe krampen onderin mijn buik de afgelopen dagen.
Die twijfel en onzekerheid is om gek van te worden. Ik moet iedere anderhalfuur plassen zo'n beetje en iedere keer vooraf denk ik zou ik wel of niet ongi zijn geworden... Nu net weer geweest en (gelukkig) nog geen ongi in zicht.
 
 
Keetje meiden wat een verhalen allemaal weer.
Kusjem: wat fijn!! De hoeveelste ronde was dit bij jullie ? Gefeliciteerd!! En bizar dat je pas zo laat positief test. Maakte je waarschijnlijk weinig van het hcg hormoon aan.
@Basilicum: Still in the race girl. We moeten nog even geduld hebben he? Volgens de app had ik dinsdag mn NOD. Maar omdat ik uit ga van de langste cyclus van afgelopen maand gok ik ook zaterdag ?. Heb af en toe koppijn, misselijk soms en tot net echt geen honger gehad. Maarja het is zo warm en benauwd in Nederland nu dus kan ook daarmee te maken hebben ??
 
Terug
Bovenaan