NOD Juli 2018

Hallo allemaal, ik meld me hier ook maar ik twijfel wel. 
Ik ben volgens de flo app 3 dagen over tijd, maar ik heb al een paar dagen negatieve testen. Dus ik denk dat ik niet zwanger ben. Ik heb wel heel erg veel puistjes, normaal rond mijn mentuatie wel wat meer maar niet zo extreem als nu. Ik heb al dagen hoofdpijn. Gisteravond en vanmiddag ietsje roze slijm, maar minimaal.. en mijn borsten irriteren me Haha, maar zijn niet pijnlijk of wat voller naar mijn idee... vorige week de hele week lage rugpijn gehad.. 
ik ben in mei gestopt met de pil.. 14 mei mijn menstruatie begonnen. 17 juni bleef ik maar lichtjes buikpijn houden dus toch maar getest en er was een licht streepje te zien.. volgende dag nog 2 lichte steepjes met action test. 19 juni nog een cb test en 1 tot 2 weken zwanger stond er. 
Echter werden de testen testen lichter en uiteindelijk heb ik 24 juni een miskraam gehad. Dit duurde 5 dagen dus ik heb ook echt geen idee hoe mijn cyclus is... 
Ik verwacht niet zwanger te zijn... dus ik wacht nog even af... de maand juli is nog niet voorbij. 
 
Voor alle meiden die wel positief getest hebben: gefeliciteerd! 
 
Dunya, wat naar van je miskramen en wat hoor ik het vaak zeg. Lijkt me heel vreemd om mee te maken. Emotionele achtbaan idee? 
Lastig dan om nu je cyclus weer in kaart te moeten brengen Ja, zelf dacht ik vannacht menstruatie te krijgen maar alleen tot vanmiddag heeeel lichtrozig streepje door normale afscheiding heen. Nu niets meer, of komt nog niet op gang. Gek allemaal. Ik ga zo sporten en dan zal het vast wel komen....zwaartekracht.. Hoop natuurlijk van niet. 
Om jou advies te geven. Over 2 dagen nog eens testen? 
 
Oh ik vind het zo spannend! Ik heb nogsteeds en zeurend gevoel in mijn onderbuik. Hierbij heb ik ook echt een hele opgezette buik/opgeblazen gevoel. En vanmiddag een paar vlagen van misselijkheid. Daarnaast moet ik ook continu naar de wc de laatste dagen.  Ik lees net een aantal vroege zwangerschapssyntomen en kon ze allemaal afvinken. Ik begon er spontaan van te huilen (van geluk) ? Ik hoop dat Mn lichaam me niet voor de gek aan het houden is! Ik ga morgen ochtend denk ik maar testen ookal vind ik dit heel spannend, maar het voelt stiekem wel goed. ☺️☺️ slaaplekker allemaal!
 
Terug
Bovenaan