NOD Juli 2018

Ja best wel spannend! ik  had niet gedacht dat dit me zo in beslag zou nemen. Ben allerlei apps aan het bekijken, sites, berichten op dit forum. Probeer het wat los te laten maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan :p
 
Heel herkenbaar hoor! Ik dacht van tevoren ook dat het wel mee zou vallen, maar voordat je het weet zit je elk kleinigheidje op te zoeken xD Daarom is het wel fijn om hier met gelijkgestemden te kunnen kletsen, vind ik.
 
Hallo 
ik ben ook va  de partij?vanaf maart gestopt met de pil.10 juli mijn NOD dus afwachten.voor mij is het ook best lastig om er niet teveel aan te denken helemaal omdat er om mij heen veel zwanger zijn.
ik zal voor jullie allemaal duimen ?
 
@sjamee ben je het normaal wel precies op tijd?  Ik moest laatst 11 juni ongesteld worden en ja hoor om 7 uur sochtends stond ik op met mega krampen. Had gelijk bevestiging. Ik zou toch wel beetje kapot gaan van de zenuwen als je al zolang overtijd bent en nog geen streepje...  ik ga voor je duimen!!! 
 
Goh Sjamee, als ik jou was had ik er denk ik al een stuk of tien testen doorheen gejast! Wat een lange onduidelijkheid. Dusss bij twijfel gewoon doen?
 
Ja zo dacht ik ook maar wil ook niet steeds teleurgesteld zijn. En als ik goedkope haal en negatief is denk ik.. oh toch volgende keer maar CB kopen want die zijn misschien beter. Maar die CB zijn ook niet goedkoop pff! 
Dus of we testen morgen vroeg of van het weekend haha 
 
Hoi hoi dames, ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. 
Alleereerst gefeliciteeerd @Lammetjee geniet van je zwangerschap!
Mijn vriend en ik hebben besloten te gaan voor ons tweede kindje. Ik ben pas sinds gister gestopt met de pil en wacht nu tot ik ongesteld word...
Bij de eerste was het direct de eerste ronde raak. Nu hopen op net zoveel geluk als toen. 
 
Terug
Bovenaan