NOD Juli 2018

Ik ben nu 6 dagen overttijd en de rode duivels zijn nog nergens te bekennen. Geen klachten dat maakt het ook wel een beetje spannend wel of niet positief ? 
Testen 2 x negatief. Wil zaterdag weer testen als er niets veranderd is. 
 
Hoihoi 
Vandaag een donkerpaarse streep op ovu test. Mn ovulatie komt eraan.
Is om de dag klussen nu beter? Ik heb weleens begrepen van wel. Elke dag zou de productiviteit van het zaad achteruitgaan?
 
Gr Lee
 
Hoi lee
Bij ons in het zh zeggen ze dat om de dag beter is, maar mocht het voelen als een gemiste kans dan mag je gewoon elke dag knutselen. 
Gr henrieke
 
Voeg me graag ook bij dit gesprek. Ben al een tijdje de fora aan het volgen maar wil me toch toevoegen. Ik ben samen met mijn partner pas sinds juni bezig met proberen voor een kindje. In mei is mijn 2e mirena spiraal verwijderd, na in totaal 10 jaar gebruik. Mijn cyclus kwam gelukkig gelijk op gang. De laatste ovulatie was rond 22 juni en mijn NOD zou a.s. zaterdag moeten zijn. Ik ga dan ook testen. Heb al wel wat last van kwaaltjes (misselijkheid, duizelig, gespannen borsten) maar kan nog niet goed plaatsen waar dit nu door komt. Ik hoop uiteraard door een beginnende zwangerschap ;) 
 
Welkom bij de club HappyH! Spannend he, dat wachten? Ik had de eerste maand ook allerlei kwaaltjes, maar bleek uiteindelijk vals alarm. Het is ook zo lastig dat het allemaal op elkaar lijkt :p
Hopelijk bij jou in 1 keer goed nieuws!
 
Terug
Bovenaan