NOD Juli 2018

@lammetje van harte gefeliciteerd!! Wat een super goed nieuws zeg !! Geniet ervan en ik wens jou een voorspoedige zwangerschap!! 
@basilicum! Meer dan logisch dat je, je rot voelt en enorm verdrietig bent. Ik dacht vorige maand precies het zelfde! Dan word je even met beide benen terug op de grond gezet. Houd hoop!! 85 procent wordt binnen een jaar zwanger, dus ervan uit proberen te gaan dat wij bij die 85procent horen♡ 
Wij zijn nu bezig in Ronde 2 eerste kindje ♡? op vakantie (met ouders in 1 caravan ?) dus heerlijk aan het genieten!! Deze ronde tellen we niet echt mee als kans omdat t wat lastiger is om intiem te zijn nu haha. Maar stiekem hoop ik het toch ??
 
@WannabeMom dank je wel voor je lieve berichtje! Oei in een caravan met de ouders is niet bevorderlijk. Zou wel leuk zijn als het nu raak is, zorgt wel voor goede verhalen haha ?
 
Gefeliciteerd Lammetjes!
 
Ik zit nu rond mijn ovulatie... We gaan het gezellig maken de komende dagen en dan hopelijk over een paar weken ook goed nieuws ^^
 
Lammetje gefeliciteerd!!
Ik heb het ook al 2 dagen steeds koud!! ? NOD is donderdag! Misschien ook maar woensdag een testje er tegen aan gooien... Eerst 2 dagen werken.
 
 
Lammetje gefeliciteerd..
Ik heb vrijdag mijn nod. Laatste kans voor dat wij starten met iui.. zo spannend?.. Had deze cyclus spontaan een dubbele eisprong en dik baarmoerderslijmvlies, dit weet ik omdat ik constant onder controle ben van de gynaecoloog.. ben steeds met vlagen misselijk en mijn borsten zijn over gevoelig. Maar wat duurt wachten lang zeg. Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar blijft lastig. 
Succes voor iedereen die nog moet wachten
 
@lammetje! Gefeliciteerd!!
 
@krokusje, heel jammer maar goed volgende ronde nieuwe kansen! Ik ga voor je duimen!
 
ik moet nog een week wachten op mijn Nod en heel de week voelde ik me prima.. nu heb ik in eens zulke buikkrampen dat ik het gevoel heb dat ik elk moment ongesteld kan worden en af en toe flinke steek in mijn onderbuik. Ik hoopte juist dat me lichaam me geen valse hoop zou geven dit keer.  Fingers crossesd ! 
 
Terug
Bovenaan