NOD Juli 2018

@sjamee oooh! Ja als het de eerste keer zijn kan het idd ook nog opgang komen. Ik ben al bijna 3 jaar geleden gestopt met de pil en denk na een half 6 dat ik stabiel was. ?   En ik had denk ook al 7374629 testen er doorheen gejast. 
Ik hoop dat het dit een andere betekenis heeft en dat je gewoon zwanger bent ?
Vorige maand heb ik mezelf toch overgehaald om voor mijn nod te testen... ik ga nu proberen gewoon te wachten tot maandag. ?
 
Hoi allemaal!
Vanmorgen getest, 1 dag voor NOD en POSITIEF ??
Ik ben zo blij!
Ronde 4 raak dankzij ovu testjes! Al daaaagen zoo veeel honger en koude rillingen met dit warme weer! Verder voel ik me echt prima! 
 
Gefeliciteerd EPF
Ik heb vanmorgen gesport en werd steeds misselijk in de bewegingen die ik deed. Bij buikspieren nummer (doe 3x in de week bodypump) kon ik niet meer. Misselijk dacht dat ik elk moment moest overgeven. Ben de hele dagen moe.  Hoop dat het een voorteken is. 
Wou vanmorgen testen maar mn vriend zei nee doe maar niet. Zaterdag misschien. Oké..  wat jij wilt ?
 
@Sjamee, ik herken je klachten wel een beetje. Vooral die vermoeidheid, ik ben bekaf wanneer ik thuis kom. Meer dan voorheen en gevoelsmatig ook meer dan wanneer ik vlak voor de menstruatie zit. Mijn NOD is vrijdag, ga zaterdag testen. Ben benieuwd. Mijn vriend remt me ook wat af in mijn testdrang ;)
 
Gefeliciteerd EPF!
 
Ik wacht nog steeds op mijn ovulatie, grrr... Pas ronde 2 na de pil, dus het is niet zo heel raar dat het langer duurt dan verwacht, maar omdat mijn eerste cyclus gelijk een vrij normale lengte had, hoopte ik dat deze keer eigenlijk ook...
 
Terug
Bovenaan