NOD Juli 2018

Mijn NOD is rond de 26ste. Kan ook iets eerder/later zijn. Fijn dat er nog meer zijn die hun NOD pas eind juli hebben. Aankomende week wordt dan heel vast heel gezellig voor iedereen ;) 
 
Mijn NOD is verplaatst naar augustus, gisteren is helaas miin menstruatie begonnen. Maar zou ook te mooi voor worden zijn, gelijk de 1e keer raak. We gaan weer gezellig verder :)
 
@HappyH wat jammer !! :( op naar de volgende poging!
ik zit nu 2 dagen voor me NOD en ik wil zo graag testen... help ik wordt gek. 
 
Hallo dames, mag ik mij melden?
Ik heb al twee kindjes en we willen nu voor de derde gaan. Ik ben al een half jaar van de pil af omdat ik daar last van had. Tot vorige maand alles veilig gedaan. Nu weet ik niet precies wanneer mijn laatste Ongesteldheid begon maar ik dacht rond 12 juni, pas Daarna besloten dat een 3e welkom is. En als ik dan uit reken rond ovulatie seks gehad. 
Nu al een paar dagen met vlagen misselijk, buikpijn en heel moe. Nod zou op 10 juli zijn. Kon 't net niet laten en toch test gedaan, negatief natuurlijk. Maar dat zegt natuurlijk nog niks.
Bij de eerste twee pas getest een week na NOD en bij beide na stoppen met pil nog 1x ongesteld geweest voor het raak was. 
Op de een of andere manier heb nu dat geduld niet. Heel irritant... 
 
Dames ik heb een vraagje..
Normaal gesproken, week voor menstruatie heb ik al gevoelige borsten en echt flinke symptonen dat ik weet.. nou daar komtie.  Nu heb ik dus niets, behalve beetje moe een gevoel dat ik gewoon niet lekker ben.  Dit had ik al vlak na mijn eisprong. Vermoedelijk door de vakantie airco in airco uit.. 
ik vind dit opmerkelijk omdat ik al sinds ik gestopt ben met de pil (2,5jr) altijd symptonen hebt... behalve nu ?
 
heeft iemand dit ook wel eens? 
 
Hoi hoi. Nu 2 dagen 2x per dag getest met ovutestje en streep os vandaag super donker. Dat zou dus betekenen dat och eraan komt toch? Of nu geweest juist? Ik dacht eraan komt...ik zal zo eens googlen haha kan ook. 
Mijn nod is ook lekker laat hoor, 24 juli. Spannend voor iedereen! 
Smpje, spannend hoor. Ik heb daar geen ervaring mee, wel lees ik er veel over en ook daar word je niet wijzer van. De 1 die dit heeft wat jij beschrijft wordt gewoon ongesteld en zegt...dat was gek...de ander is wel zwanger. Je kan gewoon bijna niet vragen...hoort dit bij zwanger? Niet dat je dat vroeg, maar stiekem hopen we wel op betere antwoorden denk ik haha...pfff killing he!?
 
Terug
Bovenaan