NOD Juli 2018

@citrus ik dacht als hij op zijn donkerst is dat je hem binnen 24-28 uur hebt? Al moet ik zeggen.. als hij bij mij op zn donkerst is.. de dag er na is tie weg. 
Ja het is heel spannend en idd, je wilt antwoorden maar je moet wachten. Je hebt alleen geduld en hoe meer je die kant op gaat hoe zenuwachtiger je wordt. De eerste week kon ik het goed los laten en nu beheerst het alles.  Vorige maand had ik 1,5 week letterlijk alle symptonen en er was niets.  Nu voel ik me gewoon al een paar dagen niet lekker ( met vlagen) en moeten we het nog even afwachten. 
 
Zoooo vervelend dat wachten ?
 
@citrus, ja, vlak na de piek (dus donkerste ovutest) komt je ovulatie. Hoe lang erna verschilt per waar je het leest, maar binnen 48 uur sowieso wel. Hier een mooi grafiekje ter demonstratie :p we moeten wat terwijl we wachten! Ik had zelf gistermiddag een donkere test, en voelde vanochtend duidelijk mijn eisprong (grappig, ik realiseerde me ook dat ik m vorige maand ook voelde, maar toen nog niet wist wat het was!)
 
 
Halloo ladies,
Ik meld me ook weer. Nu ronde 4 eerste kindje. Deze maand zonder ovutesten. De vorige drie maanden met.
Nu loop ik een beetje vast. In mijn app zie ik dat ik de afgelopem maanden vruchtbaar slijm had de dag voordat ik mijn eisprong heb gemeten of het begon twee dagen ervoor of op de dag van de OVU test.
Maandag en dinsdag had ik heel erg waterige afscheiding. Dinsdag geklust dag 10. Daarna woensdag donderdag vruchtbaar slijm. Donderdag geklust. Vrijdag niks aan afscheiding en gisteren een beetje wittig wel slijmerig maar droogde wit op. Maar dan kan misschien ook van de vrijpartij van donderdag zijn?
Ik heb geen idee wanneer en of mijn ei nu is geweest. Nog klussen lukt niet want mn vriend is op reis nu. Dus als mn eisprong gisteren of vandaag was weet ik niet of ik nog op tijd ben. Twee dagen of driedagen voor de eisprong? Of is de kans groter dan de eisprong donderdag of vrijdag ja geweest?
 
Het waterige is toch juist het beste voor de zaadjes? En eiwitachtig ook? Net toevallig een ommeletje gemaakt, moest toen denken aan eiwitachtig afscheiding....vreemde combi gedachten op de vroege ochtend whaha...oh my, maar...eiwitachtig is dus gewoon doorzichtig(water) en dikkig. Bedoel je dat met vruchtbaar slijm. Lijkt mij die dagen dat je eisprong had incl de waterige dagen ook vruchtbaar. 
En anders heb je ook kans als zijn zaad de 3 dagen overleefd. Denk dat je goed zit en op het wachtbankje mag zitten.
 
Hahahah @citrus ik ga ook zo een ei bakken??? Lach me rot nu???.
We gaan we gezellig wachten mn zn alle:)
Hoe gaat het met jou?
 
Ja inderdaad! Spannend nog 8! Ik heb deze maand besloten niet zoveel te piekeren, op al mijn vragen van vandaag na;) Ik ga nog 14 dagen op de wachtbank.
 
Terug
Bovenaan