Hoi allemaal!
Sluit me ook graag aan, vorige maand heb ik ook in het andere topic gereageerd.
Ik ben sinds december gestopt met de pil, ik wilde eerst heel graag een tijdje ontpillen. Sinds vorige maand zijn we aan het proberen om zwanger te raken! Vorige maand helaas niet gelukt dus nu op naar ronde 2. Ik heb helaas nog steeds een hele onregelmatige cyclus waardoor 't moeilijk is om te kijken wanneer de vruchtbare dagen zijn. (cyclus zit tussen de 29 en 33 dagen) Ik merk ook niks van de eisprong, alleen ik ben nu wel meer aan het opletten op de soorten afscheiding die ik heb. Ik denk namelijk dat ik ergens tussen woensdag of vrijdag m'n eisprong gehad heb. We zijn nu gewoon om de dag aan het klussen en we zien wel! Mocht het deze maand niet lukken wil ik volgende maand wel met ovulatietesten aan de gang gaan, in de hoop dan meer duidelijkheid te hebben?
Ik verwacht mijn menstruatie dan ook tussen de 18 en 20e van deze maand... Nog even afwachten dus...
Voor degene die al zwanger zijn geraakt deze maand super gefeliciteerd! En voor degene waarbij het niet is gelukt we blijven hopen!?
En nu ga ik met meerdere van jullie afwachten... Dat is het ergste haha?