NOD Juli 2018

Ik ben zo blij dat ik bijna op vakantie ga. 8 dagen afleiding :D Dan nog een paar dagen thuis in spanning zitten, maar ik ga mn best doen om me er niet te druk om te maken. De eerste ronde verbaasde ik mezelf met al mn gepieker en onzekerheid. Hopelijk dat ik het deze keer wat beter van me af kan zetten, nu ik wat bekender ben met het hele proces :)
 
Met mij gaat het goed depps! Wel druk bezig met de ovutestje maar toch relaxter dan vorige maand. Heb er een goed gevoel bij. En zitten nu midden in het proces van "om de dag sex" daarna echt op het wachtbankje ;)
 
Dames... ik heb toch getest.. morgen is mijn NOD en ik had zo’n duidelijk zichtbaar streepje maar echt bijna zo duidelijk als de test streep..  ik ben zo blij maar nog steeds zo bang dat ik morgen ongesteld moet worden... 
zit te trillen op de bank..... 
wat een emoties gieren er door mn lichaam...
 
Wauw, gefeliciteerd hoor smpje! Ik kan me best voorstellen dat je nog bang bent voor een aankomende menstruatie, maar als je nu zo'n duidelijke test hebt lijkt me dat eigenlijk nergens voor nodig!
 
Hoi allemaal! 
Sluit me ook graag aan, vorige maand heb ik ook in het andere topic gereageerd. 
Ik ben sinds december gestopt met de pil, ik wilde eerst heel graag een tijdje ontpillen. Sinds vorige maand zijn we aan het proberen om zwanger te raken! Vorige maand helaas niet gelukt dus nu op naar ronde 2. Ik heb helaas nog steeds een hele onregelmatige cyclus waardoor 't moeilijk is om te kijken wanneer de vruchtbare dagen zijn. (cyclus zit tussen de 29 en 33 dagen) Ik merk ook niks van de eisprong, alleen ik ben nu wel meer aan het opletten op de soorten afscheiding die ik heb. Ik denk namelijk dat ik ergens tussen woensdag of vrijdag m'n eisprong gehad heb. We zijn nu gewoon om de dag aan het klussen en we zien wel! Mocht het deze maand niet lukken wil ik volgende maand wel met ovulatietesten aan de gang gaan, in de hoop dan meer duidelijkheid te hebben?
Ik verwacht mijn menstruatie dan ook tussen de 18 en 20e van deze maand... Nog even afwachten dus...
Voor degene die al zwanger zijn geraakt deze maand super gefeliciteerd! En voor degene waarbij het niet is gelukt we blijven hopen!?
En nu ga ik met meerdere van jullie afwachten... Dat is het ergste haha?
 
he Lammetjes, maar als je nog maar in ronde 3 van het eerste kindje zit moet je je nog niet te druk maken denk ik... het heeft nu eenmaal wat tijd nodig. en inderdaad. ik heb ook het gevoel dat iedereen rond me zwanger is :D
 
Ik kom (ook) overwaaien van het juni forum. Ronde 7 voor een eerste kleintje!
ergens komende week de vruchtbare dagen. Ben benieuwd. Geen testen of niks, want 'ik wil er minder mee bezig zijn'. Haha en dat klinkt zoooo gemakkelijk. Ik lees wel actief mee op het forum, dat is natuurlijk t eerste teken dat ik er stiekem toch veel mee bezig ben haha
op maar een vruchtbare maand allen!
 
Terug
Bovenaan