NOD Juli 2018

Dankjewel! Nou geland haha.. we fantaseren er weer op los maar ik ben wel heel bang dat ik in eens ongesteld wordt en uiteraard bang dat weer mis gaat.  Maar idd zo raar, deze maand geen ovu testen gedaan gewoon lekker laten gaan gewoon gedronken, sushi enz... en idd totaal geen klachten dan af en toe beroerd voelen. Letterlijk met vlagen.  Morgen ochtend weer even testen op de nod dag.  Vandaag wel “bandenpijn” nu kan ik het ook plaatsen haha. Dinsdag ochtend ga ik gewoon nog een digitest doen. Al was deze test verlegeken de vorige keer zo bizar duidelijk. Ik stond te trillen en rende naar beneden.. allebei super blij maar toch ook voorzichtig
 
Oh kan me dat zo erg voorstellen. En dat zal ook nog wel even blijven, fijn dat je wel al iets ervan kan plaatsen ;)  
Hou me op de hoogte van de vorderingen hoor, veel te leuk. Incl de kwaaltjes haha. 
Fijne avond. Drink er een appelsapje op ?
 
@smpje wat een mooi nieuws! Geniet van je vakantie en de spa’tjes rood blauw groen en sapjes????. 
Ik heb nu zoiets raars. Misschien nu toch pas mn ei ofzo. Ga helemaal kapot van de steken in mn onderbuik. Word er zelfs misselijk van. Echt nog nooit gehad en ze komen uit het niets.. net alsof er mesjes in je buik worden gestoken. Hmmm... 
 
Goedenacht..
Wil me hier ook graag aanmelden.
1e ronde 2e kindje. NOD 13-6
Zo mezelf voorgekomen om er niet te veel bij stil te staan, gewoon de tijd ervoor nemen. Maar om een of andere reden kan ik het toch niet loslaten en lig ik nu wakker. 
Helaas zit er niks anders op dan gewoon te wachten...
Heb ook nog niet echt klachten, alleen heel vaak naar het toilet en veel zin in eten. Maar kan ook zijn dat ik me dat verbeeld.
 
 
@smpje wat een fantastisch nieuws! Geniet ervan en veel geluk met de kleine ?? dat het een gezond kindje mag worden! 
 
 
Alle andere ook gefeliciteerd, ik probeer alles mee te lezen maar lukt niet altijd. Vandaag reizen we weer terug richting huis, van vakantie! Mn vruchtbare dagen zijn denk ik geweest dus nu afwachten tot ongeveer de 19e (onregelmatig)... goodluck allen! ??
 
Terug
Bovenaan