NOD Juli 2018

Welkom EPF, spannend, flink aan de gang dus haha.
@basilicum heel herkenbaar wat je zegt. Met sporten ging het vandaag megaslecht. Voelde me na 10 minuten al zo duizelig dat ik even moest zitten. Iedereen zei dat ik onwijs wit was en ik voelde me misselijk. Dat heb ik normaal nooit. Zo stom dat ik dan denk: zou het?
Terwijl ik zondag m'n eisprong gehad moet hebben op z'n vroegst dus ik nog helemaal niks kan voelen. En er daarnaast natuurlijk tal van andere redenen zijn waarom sporten gewoon wat minder gaat.
Maargoed ik probeer het ook maar zo veel mogelijk naast me neer te leggen en afleiding te zoeken. Maargoed dat valt niet mee, haha
 
@Lammetjes ik heb dat ook! Ben af en toe een beetje duizelig, hoofdpijn en zere borsten, steekjes in m'n baarmoeder. En bij alles denk je "zou het". Terwijl ik weet dat het nergens op slaat want had zondag/maandag m'n ei, zo snel merk je dat heus niet.
Ik merk ook dat ik me op m'n werk helemaal niet meer kan concentreren of me tot werken kan zetten... ben maar met een ding bezig. Sowieso ben ik zo gefocust op het zwanger worden dat de rest van de wereld een beetje aan me voorbij gaat.. snappen jullie wat ik bedoel en herkennen jullie dat? Heb soms net het gevoel alsof ik gek aan het worden ben haha
 
Ja heel herkenbaar. Al merk ik wel dat het langzaamaan iets minder wordt, die obsessie. 
Vannacht wakker geworden met migraine. Die is hormoobgerelateerd bij mij dus er gebeurt wel vanalles in mijn lijf.
Vorige migraine was 2 dagen voor ik ongesteld moest worden. Maar dat zou wel wat vroeg zijn.
Kortom. Heel herkenbaar. Hoe staat je man erin basilicum. Kan die een beetje steunen?? 
 
@Lammetje, hoe doe je dat, die obessie minder laten worden. Als je tips hebt zijn ze welkom :)
Vervelend dat je migraine hebt, zet je ook wel weer aan het denken misschien?
Mijn man probeert me wel te steunen. Hij kijkt er ook erg naar uit maar vindt wel dat ik er op moet letten dat mijn werk er niet onder lijdt (waar hij natuurlijk helemaal gelijk in heeft). 
 
Ja ik weet niet eigenlijk. Misschien speelt bij mij wel mee dat ik mijn lijf en cyclus echt totaal niet kende. Door het spiraal werd ik niet ongesteld en daardoor dus geen idee. Ik voel nu allemaal nieuwe dingen die ik eerst relateerde aan zwanger zijn, maar waarvan ik er nu achter kom dat ze gewoon bij m'n cyclus horen. 
Ik heb ondertussen ook alles al wel gegoogeld dus probeer dat niet meer te doen. Maar dan nog is het moment van ovulatie tot menstruatie (of niet natuurlijk) het spannends. Ik probeer het wel heel erg te relativeren. Ik word er niet meer zwanger door, door er de hele tijd mee bezig te zijn.
En idd, door die migraine word ik nu ook wel weer aan het denken gezet. Maar ik kan er nog zoveel over denken, googelen etc. Het verandert niks, tot ik kan testen. Niet makkelijk hoor, maar probeer in een zwak moment dan maar iets anders te gaan doen. Of even 10 minuten ermee bezig zijn en dan iets anders doen.
Hopelijk heb je er wat aan. Haha
 
We hebben idd goed gebruik gemaakt van de positieve test! Tot laat buikpijn gehad, verdween spontaan en vanmorgen weer negatieve ovu test!
Die buikpijn moet mn eisprong zijn geweest! Heel spannend ?
Wij zijn er de eerste maanden ook suuuuper veel mee bezig geweest, lette op ieder symptoom en dat heeft ons zo telleur gesteld, omdat het niet was gelukt!
Tuurlijk denken we er nu wel aan, doe ik ovu testjes maar verder helemaaaal niet mee bezig
 
Ik vind het maar moeilijk om er niet mee bezig te zijn ^_^' En dan maar wachten tot je ook echt iets kunt doen/iets weet/iets kunt testen... argh... Zo'n cyclus duurt heel lang als je je er op focust! Ik merk wel dat als ik aan het werk ben, ik daar voldoende afleiding uit haal. Nu werk ik ook in het onderwijs en dat vraagt nogal wat aandacht, dat helpt :p
 
Hey allemaal! Wat fijn om wat berichtjes te lezen van andere vrouwen die hetzelfde meemaken.. 
Ik ben pas eind mei gestopt met de pil, zou mijn eerste NOD 5 juli moeten hebben, maar daar probeer ik nog niet te veel op de hopen gezien dit de eerste maand is zonder pil. Ik had gisteren en vandaag wel kramp in mijn onderbuik op 2 plekken.. Lijkt op een eisprong.. 
Krista, wat spannend bij jou zeg!! 
 
Terug
Bovenaan